Osrednjo vlogo v slovenski razglednici ima fliper. Foto: Adrijan Pregelj/RTV Slovenija
Osrednjo vlogo v slovenski razglednici ima fliper. Foto: Adrijan Pregelj/RTV Slovenija

Evrovizijske razglednice so ustaljeni uvod v evrovizijski nastop posamezne države in za številne gledalce prva priložnost, da vidijo, kdo bo katero državo zastopal. Organizatorji načeloma vsako leto zastavijo neko rdečo nit razglednic, nemalokrat jo izkoristijo za promocijo svoje države, a letošnji gostitelj, britanska nacionalna radiotelevizija BBC, se je vrnil h koreninam in razglednice snema v državi, od koder izvajalec prihaja.

Joker Out so svojo razglednico snemali dopoldne, na strehi stavbe Radia Slovenija in se pri tem izjemno zabavali, je v izjavi za MMC razkril bobnar Jure Maček. "Izkušnja je bila super, imeli smo zelo lepo, ves čas smo bili nasmejani."

Osrečilo jih je predvsem dejstvo, da so lahko v svoji razglednici uporabili fliper, igralni avtomat, ki v poplavi računalniških in mobilnih iger počasi izginja iz uporabe. "Res imamo radi fliper, ker smo na njem začeli igrati že v Hamburgu med snemanjem pesmi," je razložil Maček in dodal, da jih je avtomat tako pritegnil, da so BBC-jeve predstavnike prosili, naj jim dovolijo, da ga uporabijo v svoji razglednici. "In ko so nam to odobrili, smo bili zelo srečni otroci," je dodal v smehu.

Joker Out – Carpe Diem

Kot je znano, so člani zasedbe skladbo Carpe Diem, s katero se bodo predstavili na Evroviziji, javnosti predstavili na začetku meseca. Od takrat so njihovi urniki polni različnih evrovizijskih obveznosti, a jim te, kot zagotavlja Maček, ne predstavljajo težav: "Ko smo skupaj, imamo super energijo" "Vemo pa tudi, da je to ena super priložnost, da se pokažemo svetu. In pokazati se hočemo v najboljši luči," je poudaril in dodal, da v vsem skupaj zelo uživajo.

Kako zelo so uživali v snemanju razglednice, si lahko pogledate v spodnji galeriji.

Dobrih pet desetletij razglednic

Razglednice so sicer prvič uvedli leta 1970, ko je izbor za Pesem Evrovizije potekal v Amsterdamu. Organizatorje, nizozemska televizija NOS, je namreč pestilo vprašanje, kako zapolniti čas med dvema nastopoma, ko delavci pospravljajo oder za prejšnjo in ga pripravljajo za naslednjo točko. Ustvarili so kratke posnetke, ki so predstavljali naslednjo nastopajočo državo, in jih predvajali gledalcem med dvema točkama, s čimer se je rodil eden ključnih elementov vsake Evrovizije.