Adidas. Foto: EPA
Adidas. Foto: EPA

Ameriškemu proizvajalcu športne opreme je uspel veliki met. Z letom 2027 bo namreč Nike postal uradni opremljevalec nemške nogometne zveze, je ta po poročanju Deutsche Wella sporočila v četrtek. "Veselimo se sodelovanja z družbo Nike in se ji zahvaljujemo za zaupanje, ki nam jo je namenila. Sodelovanje bo zvezi omogočilo, da izpolni zastavljene cilje v prihodnjih desetletjih, predvsem glede razvoja nogometa v Nemčiji," je ob tem dejal predsednik nemške nogometne zveze Bernd Neuendorf.

"A naj bo nekaj jasno: do decembra 2026 bomo popolnoma predani skupnim uspehom z dolgoletnim in zdajšnjim partnerjem Adidasom, ki mu je nemški nogomet v zadnjih sedmih desetletjih veliko dolgoval," je še poudaril Neuendorf.

Razlog za sklenitev pogodbe z Nikom je sicer povsem vsakdanji: denar. Čeprav o financah nemška nogometna zveza uradno ni želela govoriti, pa je tajnik zveze Stephan Grunwald potrdil, da je bil to ključni dejavnik. "Hvaležni smo, da se lahko v zvezi znova veselimo ekonomsko stabilni prihodnosti s pomočjo obljub, ki jih je dal Nike," je povedal po poročanju DW-ja.

Nemški proizvajalec športne obutve, oblačil in opreme je že vse od svoje ustanovitve, leta 1949, skupaj s Pumo (lastnika podjetij sta bila sprta brata Adi in Rudi Dassler) skrbel za opremo športnikov, tako na velikih tekmovanjih kot sicer.

A v zadnjem času je na Adidas, ki z dresi oskrbuje številne reprezentance in klube, letelo kar nekaj kritik, predvsem pri zasnovi nemških dresov. Za prihajajoče domače evropsko nogometno prvenstvo se je namreč Adidas krepko odmaknil od elfove tradicije: namesto tradicionalnih barv, kot sta črna ali rdeča, je uporabil rožnato in modro. Jezne komentarje, ki so sledili, je Adidas postavil za rdečo nit promocijskega videa.