Takih modnih revij ljubitelji mode gotovo niso vajeni. Foto: AP
Takih modnih revij ljubitelji mode gotovo niso vajeni. Foto: AP

Vstopnice – sploh tiste za prvo vrsto – določenih modnih revij v okviru evropskih tednov mode so bile leta najbolj zaželeno blago med poznavalci, urednicami in uredniki modnih revij, zvezdniki in drugimi premožnimi kupci. A pandemija je vsaj na tem področju prinesla nekaj pozitivnega, saj je premožne ljubitelje mode izenačila s tistimi, ki številne znamke in kose občudujejo zgolj v izložbah in na fotografijah: prav vsi so si namreč nedavne modne revije v Parizu ali Milanu lahko ogledovali zgolj prek spleta.

V Milanu so organizatorji še decembra upali, da bodo revije lahko vsaj delno izpeljali v živo, tako kot so svoje poletne izdaje, a so vnovično širjenje virusa in posledične zaostritve ukrepov to preprečili.

Foto: AP
Foto: AP

Modnim znamkam, kot so Prada, Fendi in drugi, tako ni preostalo drugega, kot da so modne revije izvedli pred praznimi dvoranami, dogajanje pa v živo predvajali prek spleta. Za nekaj "modnega" vzdušja v pregovorni italijanski modni prestolnici pa so poskrbeli organizatorji modnega tedna, ki so v središču mesta postavili ogromen zaslon, na katerem so si lahko mimoidoči ogledovali zamisli najbolj znanih italijanskih znamk in oblikovalcev.

A vsi se niso pripravljeni pokoriti zahtevam po ukrepih: modni dvojec Dolce & Gabbana je tako sodelovanje na letošnjem tednu mode preprosto odpovedal s pojasnilom, da tako svojih zamisli ne more ustrezno predstaviti.

Po drugi strani pa so letos zamisli italijanskih modnih oblikovalcev dosegle rekordno število ljudi – kot poroča AP, si je nekatere revije že ogledalo več sto tisoč ljudi, česar pa zgolj z "živimi" revijami nikoli ne bi mogli doseči.