Precious Lee na Versacejevi modni reviji na milanskem tednu mode. Foto: Reuters
Precious Lee na Versacejevi modni reviji na milanskem tednu mode. Foto: Reuters

Da modna industrija postaja bolj raznolika, skrbijo znamke, kot so Chromat, Savage X Fenty in Moschino.

Zdaj raznolikost pozdravlja tudi priznana italijanska modna hiša, nad katero bedi Donatella Versace, kar je zagotovo velik korak, da tako velika hiša promovira raznolikost teles tudi na svojih modnih revijah. Videti je, da je tudi Donatella spremenila svoj pogled. V preteklosti je podala kontroverzne izjave, da njena oblačila niso za vsakogar, misleč na ženske plus-size. A zdaj je ravno tri izmed najbolj iskanih v svetu mode vključila v svojo modno revijo.

Jill Kortleve, Alva Claire in Precious Lee so se odlično vklopile v sanjski utopični podvodni raj Versacepolis, podoben Atlantidi, v katerem živijo močni in samozavestni moški in ženske.

Trojica je svoje navdušenje pri pisanju modne zgodovine delila na družbenih omrežjih.

Jill Kortleve, ki je kot prva Chanelova manekenka plus-size v več kot desetih letih, navajena podiranja mej, je postala priljubljena izbira priznanih modnih hiš, kot so Jacquemus, Alexander McQueen in Fendi. A poziv Versaceja zanjo predstavlja pomemben mejnik: "Tako neverjetno je delati za znamke, o katerih sem vedno sanjala. Upam, da bomo odprli vrata za novo generacijo z enakimi sanjami, ki pa se nikoli niso predstavljale, da bodo v revijah ali modnih revijah."

Precious Lee, obraz zadnje kampanje modne znamke Miu Miu in dekle z naslovnice italijanskega Voguea, je na Instagramu napisala: "Nikoli ne bom pozabila tega trenutka. Moč in lepota Versaceja me je vedno navdihovala in zdaj sem prva ... Vav!"

Alva Claire, ki jo je za svojo revijo Savage X Fenty izbrala Rihanna, je zapisala, da se počuti neverjetno ob ustvarjanju zgodovine.

Clairjeva je dva tedna po modni reviji, delila svoje misli za revijo Dazed & Confused. "Bilo je tako nadrealistično! Vsekakor sem čutila težo tega, ker je Versace tako ikonična, legendarna modna hiša, ki je v svoji modni ligi. Vse sem doživljala zelo čustveno, od samega začetka se mi je zdel zgodovinski trenutek." Obenem je pozvala, da to ne sme biti le enkratna akcija: "Prenehati moramo z miselnostjo: 'Odlično smo opravili.' In potem je to to – še naprej si moramo prizadevati za resnično zastopanost vseh velikosti v svetu mode."

Nadaljevala je: "Upam, da bom z vsako sezono na revijah videla več deklet, kot sem jaz in moji kolegici. Želim, da se moda spreminja vsako sezono, vsako leto, vsak mesec in vsak dan. Začnimo dejansko delati z globino in pomenom, kajti površinske stvari, ki so strah vzbujajoče in hladne, se dogajajo že tako dolgo, zaradi česar sem razočarana in jezna."

Za konec je pozvala celotno družbo k spremembi skozi epizodo na snemanju kampanje spodnjega perila: "Suhe ženske, ki sedijo in govorijo, da morajo biti ves čas na dieti, ko jaz sedim tam ... Zanimivo je, ker veste, da se spopadajo s svojimi težavami, samo odraža pa, kako globoko je 'debelofobija' vpeta v našo družbo in kako se bojijo, da bi nas drugi videli kot debele."