Audi je leta 2012 za Ducati odštel 860 milijonov evrov. Foto: Volkswagen Foto:
Audi je leta 2012 za Ducati odštel 860 milijonov evrov. Foto: Volkswagen Foto:

Reuters poroča, da je Volkswagen podjetju Evercore, ki deluje na področju investicijskega bančništva, naročil raziskavo o mogočih rešitvah. Te naj bi vključevale tudi prodajo italijanskega proizvajalca motociklov, za katerega je Audi leta 2012 odštel 860 milijonov evrov.

Vir je za Reuters povedal tudi, da je Volkswagen navezal stike s potencialnimi kupci, pri čemer še ni sprejel dokončne odločitve o prodaji. Pri Audiju Evercoru tega niso želeli komentirati.

Eden izmed virov je povedal, da Ducatijev letni dobiček znaša okoli 100 milijonov evrov, bankir z izkušnjami na tem področju pa je ocenil, da bi potencialni kupci Volkswagnu lahko ponudili več kot desetkratnik te vsote.

Slavna italijanska znamka bi lahko bila zanimiva za kitajske ali indijske kupce ali vlagatelje, kot je konzorcij, ki je leta 2007 prevzel Aston Martin. Zanjo bi se lahko potegovala tudi zasebna kapitalska podjetja, ni pa še jasno, ali bi prevzem Ducatija lahko zanimal tudi velike tekmece, kot so Harley Davidson, Honda ali Kawasaki.

Prodaja za financiranje električne strategije
Reuters še navaja, da želijo Nemci s prodajo Ducatija podpreti novo strategijo, ki vključuje novo paleto električnih modelov in nove mobilnostne storitve. Kot vemo, v Wolfsburgu načrtujejo električno prihodnost, ki so jo na zadnjih avtomobilskih salonih začeli predstavljati s študijami I.D. concept, I.D. buzz in I.D. crozz. Zadnji so del načrta Transform 25+, ki do leta 2025 med drugim predvideva ukinitev prodajno manj uspešnih klasičnih modelov in proizvodnjo milijon električnih vozil na leto.