Ambasador EuroBasketa 2013 Peter Vilfan upa, da bo kampanja pritegnila čim večje število mladih pa tudi starejših bralcev. Foto: KZS/www.alesfevzer.com
Ambasador EuroBasketa 2013 Peter Vilfan upa, da bo kampanja pritegnila čim večje število mladih pa tudi starejših bralcev. Foto: KZS/www.alesfevzer.com
Lipko
V sklopu kampanje bodo v juliju ali avgustu izdali tudi tematsko slikanico za otroke Lipko in KošoRok avtorja Primoža Suhodolčana in ilustratorja Gorazda Vahna. Foto: KZS/www.alesfevzer.com

Dvojica se je danes udeležila predstavitve vseslovenske kampanje za spodbujanje branja v povezavi s športom, zlasti med mladimi, imenovano Ni igre brez drame, ki so jo pripravili EuroBasket 2013 in Javna agencija za knjigo (JAK) v sodelovanju z Društvom slovenskih založnikov in Društvom slovenskih knjigotržcev.

Vodja promocije za EuroBasket 2013 Žana Vlaisavljević je na predstavitvi dejala, da tovrstne akcije pomenijo dodano vrednost za tako velik športni dogodek, dodala pa je, da EuroBasket kot največji športni dogodek v zgodovini samostojne Slovenije nosi odgovornost, da dejavnosti ne potekajo samo med 4. in 22. septembrom, ko prvenstvo poteka, ampak tudi prej in pozneje.

"Pri EuroBasketu si ne želimo popularizirati samo športa, ampak tudi bralno kulturo. Ta kampanja se nam je zdela idealna priložnost, da EurBasket uporabimo kot komunikacijsko orodje za približevanje branja mladim," je poudarila in dodala, da upajo, da bodo lahko izpeljali čim več tovrstnih povezovanj.

Podsekretarka za področje bralne kulture na JAK-u Tjaša Urankar je poudarila, da lahko knjige bralce motivirajo za uspehe v življenju. "Dokazano je, da tisti, ki veliko berejo ali so jim veliko brali v mladosti, tudi osebnostno hitreje rastejo," je dejala.

Podpredsednica Društva slovenskih knjigotržcev Metka Zver je povedala, da so v društvu zelo veseli, da kampanja spodbuja tudi nakupovanje knjig, saj lahko le nakup knjige pomaga knjigarnam "v teh težkih trenutkih". "Knjigarne so ključno mesto za preživetje slovenske knjige, saj skrbijo za raznolikost ponudbe," je poudarila.

Pravljica o Lipku
V sklopu kampanje bodo v juliju ali avgustu izdali tudi tematsko slikanico za otroke Lipko in KošoRok avtorja Primoža Suhodolčana in ilustratorja Gorazda Vahna. Poleg tega bo potekala akcija Vstopnica za knjigo, v sklopu katere bodo imetniki vstopnic za evropsko košarkarsko prvenstvo prejeli popust v višini enega evra pri nakupu knjig v številnih knjigarnah po Sloveniji.