Antigel, Antinea, Aubade, Chantelle, Empreinte, Eprise, Epure, Implicite, Lise Charmel, Lou, Louisa Bracq, Maison Lejaby, Passionata in Simone Perele so znamke, ki jih nosijo ženske po vsem svetu, svoje kolekcije pa so predstavili tudi trije mladi oblikovalci Badines, Jolies Memes in Henriette H.
Industrija spodnjega perila s francoskim podpisom samo v Franciji ustvari dve milijardi evrov zaslužka na leto. Za kako pomemben trg gre, pa dokazuje tudi francoska federacija spodnjega perila, nad katero bedi Karine Sfar. Ta je povedala, da si ženske najbolj želijo udobje pri spodnjem perilu: "Poudarek je na tem, da se ženske v spodnjem perilu počutijo kot v drugi koži. Naš namen je, da ženske celo pozabijo na to, kaj nosijo."
"Vse ženske ne glede na obliko telesa, imajo pravico počutiti se lepe in samozavestne v svoji koži. Spodnje perilo jim pri tem pomaga," je še dodala Sfarova.
To je šele druga modna revija spodnjega perila, ki poteka v okviru pariškega tedna mode.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje