Dr. Marija Kavkler, zaslužna profesorica Univerze v Ljubljani, je v intervjuju za Dostopno.si pred časom zapisala: "Evropska zveza za disleksijo ocenjuje, da je v populaciji 10 % oseb s specifičnimi učnimi težavami, ki se razprostirajo na kontinuumu od lažjih do težkih. Med otroki s posebnimi potrebami je velik delež otrok s težkimi specifičnimi učnimi težavami in poleg tega jih je največ tudi v skupini tistih, pri katerih je prisotno sopojavljanje primanjkljajev in drugih motenj."
Disleksija oziroma specifične bralno-napisovalne težave predstavljajo primanjkljaji na področju branja, pisanja in pravopisa. Pri pisanju se izkazujejo kot težave priklica oblike črk, nepravilnega zaporedja črk v besedi, neustreznega zaporedja navajanja pisnih informacij, slabšega obvladovanja pravopisnih pravil, slovnice, nejasno in slabo organizirano pisno izražanje, ki se kaže v počasnem tempu pisanja. Pri branju so prisotne težave pri črkovanju, neustreznem zaporedju povezave črk v zloge in besede, počasnejšem tempu branja z veliko napakami in/ali slabim razumevanjem prebranega. Disleksija vpliva na izobraževalne dosežke tudi pri večini drugih predmetov.
20. obletnica slovenskega Društva Bravo
Društvo za pomoč otrokom in mladostnikom s specifičnimi učnimi težavami Bravo pomaga otrokom in mladostnikom (učencem, dijakom, študentom) s specifičnimi učnimi težavami tako, da nudi oporo staršem, učiteljem in svetovalnim delavcem. Ob Svetovnem dnevu disleksije bodo v Društvu Bravo objavili tudi e-knjigo 20 zgodb, namenjeno 20-letnici delovanja društva.