Projekt, ki se izvaja že od leta 1993, vključuje šole in vrtce ter promovira šport za osebe z invalidnostjo v osnovnih šolah in vrtcih. V lanskem letu se je projektu pridružilo več kot 130 šol in vrtcev.
Zadnja dva športna dneva sta potekala na OŠ Šmartno pri Litiji in OŠ Jakoba Aljaža v Kranju, kjer so se četrtošolci in petošolci preizkusili v parašportih, kot so boccia, paranamizni tenis, sedeča odbojka in baskin. Učenci so sodelovali tudi v poligonu za slepe, kjer so preverjali svoje zaupanje v spremljevalca in svoje čute. Na obeh športnih dneh je bilo več kot 250 otrok in njihovih učiteljev.
Na dogodku sta sodelovali Mira Jakin (članica Nadzornega odbora Zveze Sonček) in Barbara Kocmur, članici ženske paraodbojkarske reprezentance, ki se bo udeležila paralimpijskih iger v Parizu 2024. Luka Trtnik, državni prvak v paranamiznem tenisu, in Jordan Jakin, vodja krožkov namiznega tenisa na Goriškem, sta učila otroke paranamizni tenis, medtem ko sta boccio predstavila Branko Kneževič (Center Sonček Celje) in Martin Kloboves (VCD Sonček Rožanska).
Baskin, ekipna igra, ki združuje igralce brez in s posebnimi potrebami, je navdušila otroke. Igra je priljubljena v Italiji, kjer otroci telovadijo skupaj, ne glede na njihove sposobnosti.
Na športnih dnevih so športniki z otroki delili svoje navdihujoče življenjske zgodbe, poudarjajoč, da telesne ovire ne morejo premagati želje po uspehu. Organizacijo so pomagali izvesti uporabniki VDC Sonček Celje in VDC Sonček Ljubljana – enota Rožanska.
O projektu Korak k Sončku
Projekt Korak k Sončku se je začel leta 1993, ko je Svetlana Makarovič napisala pravljico Veveriček posebne sorte in jo podarila otrokom s cerebralno paralizo. Projekt, ki ga podpira Zavod RS za šolstvo, vključuje vrtce, osnovne in srednje šole po vsej Sloveniji.
Cilj projekta je spodbujanje vključevanja otrok s posebnimi potrebami in spreminjanje okolja ter stališč, da se zagotovi enake možnosti za vse otroke. Čeprav je pravica do izobraževanja uzakonjena, je za dejansko izenačitev možnosti potrebno tudi spreminjanje družbenih stališč in upoštevanje različnih potreb. Šole in vrtci se lahko pridružijo projektu in se vključijo v prizadevanja za bolj inkluzivno družbo.