[video]
[/video]Paraolimpijske igre v Riu de Janeiru v Braziliji se bližajo. Pred našimi paraolimpijskimi športniki, ki se jih bodo udeležili, je še slabo leto priprav. V tem času pa želijo tudi sporočiti javnosti, koliko jim šport pomeni in koliko truda je treba vložiti za dosego vrhunskih izidov.Prihodnje leto bo za slovenski šport posebno, ker se bodo na paraolimpijskih igrah v brazilskem Riu predstavile naše športnice in športniki, ki bodo znova konkurirali za najvišja mesta. Prvič v zgodovini slovenskega paraolimpizma se naše športnice in športniki srečujejo z novo vrsto marketinškega pristopa. Zveza za šport invalidov Paraolimpijski komite (ZSIS-POK) je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Bruketa&Žinić OM pripravila medijsko kampanjo, v kateri širši slovenski javnosti predstavljajo želje in ambicije naših vrhunskih paraolimpijskih športnikov. Junakinje in junaki kampanje so Lena Gabršček (odbojka sede), Natalie Finkšt (boccia), Darko Đurić (plavanje), Alen Kobilica (kolesarjenje) in Primož Jeralič (kolesarjenje).
KolesarPrimož Jeraličje navdušen nad kampanjo, katere osrednja ideja je, da je vse v glavi, in tudi nad profesionalizmom, s katerim je bila izpeljana: »Končno lahko delček svojega športnega življenja delimo tudi s širšim občinstvom. Z videospoti, ki smo jih posneli, želimo pokazati, da je za vrhunske dosežke v športu invalidov treba trdo trenirati, če želiš konkurirati s svetovno konkurenco. Ljudem je treba pokazati, da biti športnik invalid ni samo dvakrat ali trikrat na teden izvajati športno aktivnost, temveč je treba šport živeti in mu podrediti življenje, če želiš, da ti uspe in da osvojiš postavljen cilj. Upam, da nas bodo opazili tudi potencialni sponzorji in donatorji, ki bodo v našem delu videli svojo priložnost in skupaj z nami zgradili zgodbo o uspehu, sodelovanju in vzajemnosti. Mislim, da bo kampanja prinesla večjo prepoznavnost tako športnikov invalidov kot samega športa invalidov. Želim si, da bi s kampanjo, ki je vrhunsko izdelana, invalidi prepoznali, da življenja zaradi invalidnosti ni konec, ampak se odpira novo poglavje, ki ga je treba zaživeti. Na začetku je težko, vendar je treba stisniti zobe in zaupati vase in v svoje sposobnosti.«
Nikola Žinić, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, pa pravi: »Ideja za kampanjo je nastala v pogovoru s slovenskimi paraolimpijci. Bili smo si edini, da je vse pravzaprav v glavi. Odločitev, kam gre tvoje življenje, je močno odvisna od tvojega razmišljanja. To nas je vodilo skozi kampanjo, s katero želimo sporočiti: če si močan v glavi, lahko prebrodiš vse ovire v življenju. To smo želeli povezati s športom in pokazati, kako mentalno močni so slovenski paraolimpijci, ki ne glede na hendikepiranost dosegajo vrhunske rezultate!«
»Ovire so v glavi. Telo ne pozna meja.«
To je glavno sporočilo medijske kampanje ozaveščanja o pomenu paraolimpijskega športa. O tem govorijo spoti, v katerih nastopajo junakinje in junaki kampanje: odbojkarica Lena Gabršček, igralka boccie Natalie Finkšt, plavalec Darko Đurić ter kolesarja Alen Kobilica in Primož Jeralič. Vabimo vas, da si njihove spote ogledate na spodnjih povezavah:
Lena Gabršček: https://www.youtube.com/watch?v=--ssWjz1kEk
Darko Đurić: https://www.youtube.com/watch?v=H9cpkIyZwDg
Primož Jeralič: https://www.youtube.com/watch?v=3xNbia96sok
Alen Kobilica: https://www.youtube.com/watch?v=o6s0gjCByiM
Skupaj z našimi paraolimpijskimi športniki odštevajmo dni do Ria de Janeira!x
V. R.