
Zagovornik Lobnik in minister Logaj sta pregledala napredek pri prilagoditvi srednješolskih prostorov, da bi bili dostopni gibalno in senzorno oviranim učencem in drugim obiskovalcem.
Zagovornik je namreč na podlagi ugotovitev raziskave o dostopnosti srednjih šol, ki jo je opravil leta 2022, ministrstvu priporočil ukrepanje, so v sporočilu za javnost navedli pri Zagovorniku.
Logaj je povedal, da so izvedli več deset investicij in povečali raven dostopnosti srednjih šol, še več projektov je v teku. Ocenil je, da ne bo možno prilagoditi dostopnosti le pri petih srednjih šolah od 111. Zagovornik je te konkretne dosežke in zavzetost pohvalil ter pozdravil
sistemski pristop k zagotavljanju dostopnosti srednjih šol.
Sestanek sta posvetila se tudi spremembam, potrebnim za zagotovitev enakih možnosti otrok s posebnimi potrebami, ki se želijo vpisati v glasbeno šolo.
Enake možnosti pri opravljanju mature
Govorila sta tudi o priporočilu Zagovornika o zagotavljanju enakih možnosti dijakom, ki zaradi svojih osebnih okoliščin zdravstvenega stanja ali invalidnosti potrebujejo različne pripomočke pri opravljanju mature.
Zagovornik je priporočilo dal po tem, ko je ugotovil diskriminacijo dijakinje s težavami pri branju, ki ji ni bilo dopuščeno, da bi na maturi uporabljala ustrezen pripomoček za lažje branje. Logaj je povedal, da s sodelavci še iščejo rešitve za ustrezno prilagoditev pravilnika o načinu izvajanja mature tako, da bo sistem prilagodljiv, a bo hkrati preprečeval možne zlorabe in še omogočal tekočo izvedbo mature. Dejal je, da bodo spremembe potrebne tudi v zakonu o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami.