V soboto in nedeljo je bilo v Dresdnu
tekmovanje v teku na smučeh.
Dresden je mesto v Nemčiji.
Tek na smučeh je zimski šport
Tek na smučeh
poteka na posebnih progah
iz snega.
Vozi se tudi navzgor in navzdol.
Športniki imajo na nogah
posebne smuči.
Za tek na smučeh potrebujemo
tudi palice.
Tek na smučeh je
- rekreativni šport in
- tekmovalni šport.
Slovenska športnica Anamarija Lampič
je bila tretja v Dresdnu
Anamarija Lampič je slovenska športnica
v teku na smučeh.
Stara je 25 let.
Na tekmovanju v Dresdnu
je bila zelo dobra.
V Dresdnu je bilo svetovno prvenstvo
Na začetku tekme se je njena palica
zapletla s palico druge tekmovalke.
Palica se ji je zlomila.
Palice so zelo pomembne pri
teku na smučeh.
Ko ji je pomočnik prinesel novo palico,
je bila že med zadnjimi na progi.
Potem je zelo dobro tekla.
Prehitela je skoraj
vse ostale tekmovalke.
Osvojila je tretje mesto.
Anamarija Lampič je po tekmi rekla:
če ne bi zlomila palice,
bi se danes borila za prvo mesto.
Pri teku na smučeh
tekmujejo tudi v ekipah
To pomeni,
da tekmuje več tekmovalcev skupaj.
Tekmujejo glede na to,
iz katere države prihajajo.
V finalu ženskih ekip je teklo 10 ekip.
V vsaki ekipa sta dve tekmovalki.
V nedeljo sta za ekipo Slovenijo
tekmovali Anamarija Lampič
in Eva Urevc
Tekmovanje v ekipah poteka tako,
da najprej teče ena športnica,
za njo pa teče druga športnica.
Ko se izmenjata,
temu rečemo predaja.
Na tekmi je več takih predaj.
Anamarija Lampič in Eva Urevc
sta dosegli tretje mesto
Eva Urevc je po tekmi rekla:
če bi bolje opravili predaje,
bi se lahko borili za prvo mesto.