
Epidemija koronavirusne bolezni
je močno vplivala na gospodarstvo.
Turizem je del gospodarstva.
Turizem je doživel veliko škodo.
Ljudje niso smeli zapustiti doma.
To pomeni:
- ljudje niso smeli potovati,
- ljudje niso smeli v hotele, kampe in apartmaje,
- ljudje niso obiskovali različnih krajev.
Zato so turistični delavci
zaslužili manj denarja.
Turizem je pomemben za slovensko gospodarstvo.
Vlada se je odločila:
turizmu bomo pomagali.
Uvedli so turistične bone.
Turistični bon je
točno določena vrednost denarja.
Koliko denarja dobimo?
Oseba, starejša od 18 let,
dobi 200 evrov.
Oseba, mlajša od 18 let,
dobi 50 evrov.
Denarja ne dobimo
v roke ali na bančni račun.
Denar ponudniku nočitve
pošlje država.
Turistične bone dobimo vsi
Turistični boni so
pomoč države.
Turistične bone
dobimo vsi državljani Slovenije.
Turistične bone lahko uporabimo
od 19. junija do konca leta 2020.
Kje lahko uporabimo
turistične bone?
S turističnimi boni lahko
plačamo:
- nočitev,
- nočitev z zajtrkom.
Turistične bone lahko
uporabimo na primer:
- v hotelu,
-na kmečkem turizmu,
- v zasebnih sobah.
Bon lahko tudi podarimo
Če ne uporabimo bona,
ga lahko podarimo.
Podarimo ga lahko:
- starim staršem,
- staršem,
- otrokom,
- vnukom,
- partnerjem.
Polnoletne osebe s skrbniki
Osebe, ki jim je odvzeta
poslovna sposobnost,
lahko bon koristijo s pomočjo skrbnika.
Če so starejši od 18 let,
jim pripada 200 evrov.
Pri tem morajo skrbniki
podpisati poseben obrazec.
Kako uporabimo turistične bone?
Izberemo in
rezerviramo datum
pri ponudniku nočitve.
Pri rezervaciji moramo povedati,,
da bomo koristili bon.
Ko se odpravimo na dopust,
s seboj vzamemo
osebno izkaznico ali
potni list.
Receptorju povemo,
da bi radi unovčili turistični bon.
Slediti moramo njegovim navodilom.
Izpolniti moramo enostaven obrazec.
Dodaten obrazec izpolnimo,
če gre otrok na potovanje
z drugim človekom.
Na primer:
- s sosedom,
- z društvom.
Bon lahko uporabimo
za nočitve pri različnih ponudnikih.
To pomeni:
- bon lahko uporabimo večkrat,
- bon lahko uporabljamo,
- dokler nam na njem ne zmanjka denarja.
Pregled stanja turističnega bona
Koliko denarja na bonu smo porabili,
bomo lahko spremljali
na mobilni aplikaciji eDavki.
To je posebna aplikacija.
Uporabljamo jo lahko
na mobilnem telefonu.
Navodila za uporabo
aplikacije eDavki
Nasveti za konec
Letos bo veliko ljudi
dopust preživelo v Sloveniji.
Turistični delavci svetujejo:
- hotele in prenočišča rezervirajte čimprej.
Epidemija je končana,
še vedno pa moramo biti previdni,
da se ne okužimo.