Smučarji lahko tekmujejo v različnih disciplinah.
Na primer:
- slalom,
- veleslalom ali
- smuk.
Smuk je najhitrejša smučarska disciplina
Pri smuku se morajo smučarji
zelo hitro spustiti po progi.
Proga je zelo strma.
Najhitrejši smučar
je zmagovalec.
Smučarji pri smuku
smučajo preko 130 km/h.
Toliko se pelje avto na avtocesti.
Čez klance morajo tudi skočiti.
Skačejo zelo daleč.
Včasih pride do hudih nesreč.
Prvi smuk svetovnega pokala
v novi sezoni je bil v nedeljo
Bil je v Val d'Iseru.
Val d'Isere je kraj v Franciji.
Je blizu meje z Italijo.
Val d'Isere je znano športno središče
za zimske športe.
Na primer za smučanje.
Zmagal je slovenski smučar Martin Čater
Martin Čater je slovenski smučar.
Ima 27 let.
Še nikoli ni zmagal na svetovnem prvenstvu.
Imel je štartno številko 41.
To pomeni,
da se je po progi spustil zelo pozno.
Nihče ni pričakoval,
da bo prišel najhitreje v cilj.
Vendar je zelo dobro smučal.
Martin Čater je prvič v življenju
zmagal na velikih tekmovanjih.
Z zmago je presenetil veliko ljudi.
Čater je rekel:
zelo dobro sem smučal.
Čater je bil zelo vesel in ponosen na svoj uspeh.
Kanadski smučar je na progi
hudo padel
Kanadski smučar Cameron Alexander
je na progi padel.
Padel je pri zavijanju.
V dolino so ga pripeljali reševalci.
Pripeljali so ga z akijem.
Aki je posebna naprava.
Kot nekakšne sani,
na katere se ponesrečenec uleže.
Reševalci ga odpeljejo do konca smučišča.
Od tam ga v bolnišnico odpelje
reševalno vozilo ali helikopter.