Na protestih ljudje izražajo svoje mnenje.
Ljudje se zberejo na določenem kraju.
Povedo, s čim se ne strinjajo.
Protestniki v Ljubljani se ne strinjajo s sedanjo vlado.
To vlado vodi Janez Janša.
Ljudje so zahtevali odstop Janeza Janše in
njegove vlade.
Protestniki so se uprli temu,
kako vlada Janeza Janše vodi Slovenijo.
Na protestu se je zbralo ogromno ljudi
Protest se je začel ob 18. uri zvečer.
Ljudje so se začeli zbirati na Prešernovem trgu.
Nato so se po ulicah sprehodili do
križišča Celovške in Tivolske ceste.
To je križišče v bližini parka Tivolija.
Zbralo se je več tisoč ljudi.
Ljudje so ustavili promet.
Nekaj ur po ulicah v središču Ljubljane
niso mogli voziti avtobusi in avtomobili.
Nekateri pravijo,
da se je zbralo 40 tisoč ljudi.
To je približno toliko ljudi,
kot jih živi v Kranju ali Celju.
Protest so poimenovali
Vseslovenska vstaja za predčasne volitve
Protestniki so zahtevali,
da vlada Janeza Janša odstopi.
Zahtevali so nove volitve.
Na volitvah imajo ljudje priložnost,
da izberejo nove poslance.
Protestu so se pridružili tudi nekateri sindikati
Sindikati so organizacije,
ki skrbijo za pravice delavcev.
Sindikati pravijo,
da vlada ne upošteva njihovega mnenja.
Da vlada sprejema zakone,
ki delavcem škodijo.
Protestniki so zahtevali različne stvari
Protestov so se udeležili zelo različni ljudje.
Tam so bili tudi predstavniki študentov.
Tudi oni pravijo,
da vlada med epidemijo ni dobro poskrbela za študente.
Nekatere skupine ljudi so zahtevale,
da mora vlada bolje poskrbeti za okolje.
Umetniki so zahtevali boljše pogoje za delo.
Ljudje pa so tudi podprli neodvisne medije.
Mediji so na primer radio in televizija.
V medijih delajo novinarji.
Protestniki so rekli,
da vlada ne sme ustrahovati medijev.
To pomeni,
da vlada ne sme posegati v delo novinarjev.
O protestih so poročali tudi tuji mediji
Protesti proti vladi trajajo že več kot 1 leto.
Tudi v tujini poročajo o protestih.
O protestih so pisali v tujih časopisih.