
V zbirki je 7 novih knjig.
Vsaka knjiga je 1 pravljica.
Pravljica je pripoved,
v kateri se dogajajo neverjetne stvari.
Stvari,
ki se lahko zgodijo le v domišljiji.
V pravljicah običajno na koncu zmaga dobro.
Zbirka slvoenskih ljudskih pravljic
Pravljice so zapisane v lahkem branju.
Pravljice so tudi zvočno posnete.
Zvočnim posnetkom je dodan znakovni jezik.
V lahko branje so prilagojene pravljice:
- Deklica veka,
- Bela kača s kronico,
- Pastirček,
- O povodnem možu,
- Zdravilno jabolko,
- Zlata ptica
- in O treh grahih.
Pravljice so dostopne na spletni strani:
Zbirka slovenskih pravljic v lahkem branju.
Na tej povezavi si lahko preberete tudi več
o avtorjih in ilustratorjih in
drugih sodelujočih pri projektu prilagajanja
pravljic v lahko branje.
Projekt je pripravil Zavod Risa.
Pri izvedbi projekta je pomagalo tudi
Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.