
Knjige v lahkem branju so označene
na poseben način.
Običajno je na naslovnici knjige znak,
da je besedilo v obliki lahkega branja.
Imamo slovenski znak za lahko branje.
Na znaku je nasmejana knjiga,
ki mežika.

Stopnje lahkega branja
Knjige v lahkem branju so razdeljene
na 4 stopnje.
Stopnje označujejo, kako težka ali
kako lahka je knjiga za branje.
Stopnje imajo svoj znak.
Stopnje so označene s podobami knjig.
Stopnje so označene z:
- različnimi barvami in
- različnim številom knjig.
Znak za prvo stopnjo je modra knjiga.
Na modri knjigi je narisana dlan.
To je najbolj preprosta stopnja lahkega branja.

Znak za drugo stopnjo sta 2 zeleni knjigi.

Znak za tretjo stopnjo so 3 rumene knjige.

Znak za četrto stopnjo pa so 4 rdeče knjige.

Četrta stopnja je najbolj zahtevna stopnja
lahkega branja.
Leta 2012 sta izšli prvi priredbi leposlovja
Leposlovje je umetniško delo.
Pod leposlovje spadajo na primer:
- romani in kratke zgodbe,
- poezija.

Prvi priredbi leposlovja v slovenskem jeziku sta:
- Visoška kronika, avtor Ivan Tavčar,
- Romeo in Julija, avtor William Shakespeare.
Obe knjigi sta bili prirejeni v lahko branje.
Takim knjigam rečemo priredbe.
Priredbe imajo skoraj enako vsebino
kot prvotne knjige.
Le zapisane so na drugačen način.
Priredbi je izdal Zavod Risa.
Priredbi so testirali uporabniki
CUDV Črna na Koroškem.
Knjiga Naše zgodbe

Naslednja knjiga v lahkem branju
je nastala leta 2013.
V knjigi so zgodbe o posebnih ljudeh.
V knjigi je 7 zgodb slovenskih pisateljev.
Knjigo je izdal CUDV Črna na Koroškem.
Priredba dela Pod svobodnim soncem

Knjiga Pod svobodnim soncem je
zgodovinski roman.
Napisal ga je Fran Saleški Finžgar.
Priredba je nastala leta 2015.
Pod svobodnim soncem je zelo dolg roman.
Priredbo romana Pod svobodnim soncem
je izdal Zavod Risa.
Priredbo so natisnili v 2 knjigah.
Prvi avtorski roman v lahkem branju

Avtorski roman pomeni roman,
ki ga je nekdo napisal na novo.
Ni prirejen.
Prvi avtorski roman v lahkem branju v slovenskem jeziku
ima naslov Cvetje in ogenj.
Roman govori o ljubezni.
Leta 2016 je roman napisala Aksinja Kermauner.
Pomagali so ji uporabniki CUDV Črna na Koroškem.
Tudi v VDC Murska Sobota so pisali o ljubezni

V VDC Murska Sobota so izdali knjigo
Tu je doma ljubezen.
Knjigo so izdali leta 2018.
Knjigo je napisala Karolina Kolmanič.
Pomagali so ji uporabniki VDC Murska Sobota.
Puran Peter

Puran Peter je prva knjiga,
napisana v 3. stopnji lahkega branja.
Knjigo je napisala Sabina Breznik.
Knjigo si lahko preberete tukaj.
Slikanica za otroke v lahkem branju
Aljoša Hancman je napisal
pravljico Zaklad pod hribom.
V Zavodu Risa so pravljico
priredili v lahko branje.
Slikanica je dostopna tukaj.
Še nekaj knjig v lahkem branju
V slovenščini imamo še nekaj knjig v lahkem branju.
Te knjige so:
- Prepovedana ljubezen,
- Dom je tam, kjer je srce,
- Fagurjeva zgodba
in druge.
Knjige so napisali različni avtorji.
Pomagali so jim uporabniki lahkega branja.
Rečemo jim tudi testni bralci.
V Sloveniji že imamo nekaj knjig v lahkem branju.
Nekatere so avtorske knjige.
Ostale knjige so prirejene v lahko branje.
Bralcev je veliko,
zato potrebujemo še več knjig v lahkem branju.
Nekatere knjige v lahkem branju si lahko preberete
na tej povezavi.