V zborniku so zbrane pesmi,
ki so prispele na letošnji natečaj za pesem v lahkem branju.
Natečaj je pripravil Zavod Risa.
Sodelovala je tudi Služba za dostopnost programov
RTV Slovenija.
Zbornik ima tudi 2 spremni besedi.
Spremni besedi sta napisali:
- Saša Lesjak,
vodja Centra za komunikacijo
in lahko branje v Zavodu RISA;
- in Veronika Rot z RTV Slovenija,
ki je sodelovala v strokovni komisiji.
Naslov zbornika Ne, to niso sanje, to je lahko branje
je kitica iz pesmi Lahko branje,
ki jo je napisala Mateja Meh.
Pesmi govorijo o različnih stvareh.
Veliko jih pripoveduje o ljubezni.
Nekatere pesmi so zabavne,
druge pa so bolj resne.
Na naslovnici in v zborniku so slike,
ki so jih narisali učenke in učenci
Tretje osnovne šole Slovenj Gradec.
Mladi umetniki in umetnice
so ustvarjali na temo pesmi,
ki so prispele na natečaj.
Njihova mentorica je bila Maruša Pajenk.
Zbornik je brezplačno dostopen
Zbornik lahko prebere vsak.
Dostopen je v knjižnici na spletni strani Zavoda Risa.
Kliknite na:
Zbornik Ne, to niso sanje, to je lahko branje.
Uživajte v branju!