S prepisom ključnih besed naj bi se blagovna znamka vtisnila v spomin tudi do desetkrat bolje kot pri običajnih spletnih oglasih. Foto: Double Recall
S prepisom ključnih besed naj bi se blagovna znamka vtisnila v spomin tudi do desetkrat bolje kot pri običajnih spletnih oglasih. Foto: Double Recall

Double Recall razvija inovativno oglaševalsko rešitev za probleme, s katerimi se spoprijemajo predvsem časopisne hiše - ob uvedbi plačljivih naročniških zidov, kot je tudi sistem Piano v Sloveniji, jim branost pogosto strmo pade. Sistem Double Recall pa skrije besedilo posamezne novice in zahteva od uporabnika, da prepiše ključne besed iz prikazanega oglasa. S tem se blagovna znamka vtisne v spomin uporabnika tudi do desetkrat bolje kot pri običajnih spletnih oglasih.

Tak pristop je deležen odobravanja uporabnikov, saj naj bi kar 82 odstotkov obiskovalcev prepisalo dani besedi, med tem ko se za plačilo naročniškega zidu odloči le en do trije odstotki bralcev, pojasnjujejo v podjetju. Pozitivno se odzivajo tudi oglaševalci.

Trenutno je zaposlenih 14 ljudi
V lanskem letu so tako v podjetju ustvarili 300.000 dolarjev lastnih prihodkov, njihov sistem pa trenutno uporablja 40 spletnih strani, med drugim tudi večina slovenskih časopisov. Trenutno imajo zaposlenih 14 ljudi.

Zdaj so v ZDA dobili razvojna sredstva, ki jih bodo namenili za širitev poslovanja in nadaljnji razvoj produkta, je povedal direktor podjetja Robert Farazin. "Načrti so predvsem povezani z ZDA, kjer delamo na tem, da pridobimo za stranke glavne ameriške novičarske medije," pojasnjuje. Pred dvema mesecema so v ZDA odprli sedež podjetja, kmalu za tem pa so podružnico odprli tudi na Japonskem.

"Pogoji poslovanja so večkrat le izgovor"
Sicer pa Farazin meni, da Slovenija daje prave pogoje za nastanek start-up podjetij, saj obstaja "kar nekaj slovenskih start-upov in tudi veliko drugih slovenskih podjetij posluje globalno". Vendar opozarja, da je razvoj podjetja najbolj odvisen od posameznika oziroma ekipe, ki stoji za podjetjem. "Velikokrat so država Slovenija in pogoji poslovanja izgovor pred prevzemanjem odgovornosti nase," poudarja.