ZPS je zaključil tretjo kampanjo Zamenjaj in prihrani, v okviru katere organizirajo skupinski nakup elektrike in plina. Akciji se je pridružilo rekordnih 28.500 potrošnikov, ob čemer je predsednica ZPS-ja Breda Kutin poudarila izjemen odziv potrošnikov, ne pa tudi dobaviteljev energije. "Ko smo preračunavali prihranke, ocenjujemo, da ta ponudba ni primerljiva s ponudbama, ki smo ju imeli v prvi in drugi kampanji in da bo prihranila zgolj manjšina potrošnikov," je pojasnila.
ZPS bo potrošnikom izračune prihrankov poslal v začetku maja
Na zvezi bodo potrošnikom v prvi polovici maja poslali izračune prihrankov, nato jim bodo prepustili odločitev o morebitni zamenjavi dobavitelja. Zmagovalec licitacije tako v kategoriji elektrike kot plina je sicer družba Elektro Energija, Kutinova pa je poudarila, da gre za tarifo, ki je primerljiva akcijskim ponudbam različnih dobaviteljev. "Če ocenjujem, kako je potekala licitacija, bi rekla, da smo imeli v prvi in drugi kampanji resno borbo, tu pa smo imeli bolj sodelovanje kot tekmovanje ponudnikov in rezultati so vidni," je dejala. Kljub manj privlačnim tarifam pa na ZPS poudarjajo, da pogodba potrošnikom zagotavlja nespremenjeno ceno energije za polnih 12 mesecev.
Vodja službe za prodajo in odkup ključnim strankam iz podjetja Elektro energija Vitomir Panič je zmago na licitaciji pozdravil in dodal, da "vse te akcije ponovno odpirajo glave potrošnikom, da je možnost menjave dobavitelja in da obstajajo razlike med ponudniki". Koliko novih odjemalcev bi lahko na račun akcije pridobili v Elektro energiji, Panič ne ve, je pa ocenil, da nekje med 1000 in 2000. Kutinova je ob tem dodala, da je v prvi kampanji dobavitelja energije zamenjalo več kot 13.400 gospodinjstev, v drugi pa 14.500. Tudi tokrat bi bil po njeni oceni odziv večji, če bi zmagovalni ponudnik izboljšal ponudbo.
Sodelovanje na licitaciji je bilo za potrošnike brezplačno, podjetje Elektro energija pa bo za vsakega, ki bo zamenjal ponudnika, plačal provizijo (pri električni energiji 25 evrov, pri zemeljskem plinu pa 27,50 evrov). Za obstoječe stranke, ki bodo sprejele tarife skupinskega nakupa, bo provizija nižja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje