Kangoo Z.E. si je naklonjenost žirije v veliki meri prislužil zaradi električnega pogona. Foto: Renault
Kangoo Z.E. si je naklonjenost žirije v veliki meri prislužil zaradi električnega pogona. Foto: Renault

Podobno kot pri osebnih avtomobilih, ko so lani naslov avtomobila leta prisodili Nissanovemu leafu, se je žirija evropskih specializiranih novinarjev letos odločila, da si kangoo Z.E. zasluži kar 104 točke od skupno 168 mogočih. Francoski izdelek je v izboru premagal dva italijanska, Ivecovega dailyja, Fiatovega ducata in nemškega Volkswagnovega caddyja.

Ob podelitvi priznanja v Bruslju je predsednik žirije Pieter Wieman med drugim še poudaril, da naklonjenost žirije temelji tudi na dejstvu, da je s Kangoojem Z.E. postal električni pogon v lahkih gospodarskih vozilih dosegljiv povprečnemu evropskemu uporabniku. S tem je seveda mislil tako ceno kot tudi uporabnost.

Kangoo Z.E. namreč kljub električnemu pogonu in baterijam ohranja enake prostorske zmogljivosti, kot njegovi sorodniki s klasičnim pogonom. Nosilnost je 650 kilogramov, volumen tovora pa od 3 do 4,6 kubičnega metra, odvisno od karoserijske izvedbe.