Najnovejša izdaja s-maxa ostaja zvesta tradiciji, saj so leta 2007 prvič predstavljeni model kupci zelo dobro sprejeli. Foto: Ford
Najnovejša izdaja s-maxa ostaja zvesta tradiciji, saj so leta 2007 prvič predstavljeni model kupci zelo dobro sprejeli. Foto: Ford

Fordovim prodajnim strategom je očitno več kot jasno, da morajo aduta kot je s-max, s približno 400.000 tisoč doslej prodanimi primerki, ustrezno posodobiti, a ohraniti bistvo zaradi katerega se je ta družinski avtomobil v bolj sproščeni preobleki priljubil številnim evropskim kupcem.

Najnovejša izdaja leta 2007 prvič predstavljenega začetnika trenda v razredu SAV (sport activity vehicle), ki bo uradno salonsko premiero dočakala pod žarometi na avtomobilskem salonu v Parizu, bo ponujala v potniški kabini prostor za sedem potnikov, posodobljeno ponudbo motorjev ter številne druge tehnološke sladkorčke.

Med pogonskimi agregati pri Fordu izpostavljajo 1,5-litrski bencinski motor ecoboost z močjo 117 kilovatov (160 KM), najnovejšo generacijo prilagodljivega krmiljenja, izboljšan parkirni sistem z možnostjo samodejnega parkiranja na pravokotno na cestišče postavljena parkirna mesta ter številne druge sisteme, skupno kar šestnajst, ki bdijo predvsem nad varnostjo.

Konstruktorji hkrati poudarjajo, da so veliko pozornosti posvetili tudi dvigu ravni udobja med vožnjo in na seznam opreme seveda uvrstili trendovsko napredno opcijo povezljivosti vozila in okolice, vključno s sistemom sync 2, ki naj bi bil sposoben prepoznati tudi glasno izrečene želje oziroma ukaze voznika ali sopotnikov. Če bo kateri izmed omenjenih na glas izrekel »lačen sem«, mu bo sistem takoj postregel s seznamom mest v okolici na katerih bo lahko potešil lakoto.