22.4.2025
Papeža Frančiška bodo pokopali v soboto, 26. aprila, ob 10. uri dopoldne v Rimu.
22.4.2025
V 9. oddaji so govorili o mladi slovenski atletinji Petri Klojčnik.
22.4.2025
V 8. oddaji Talenti EU regij predstavljajo mladi par iz Latvije.
22.4.2025
V 7. oddaji Talenti EU regij predstavljajo mladega kmetovalca iz Slovenije.
21.4.2025
Papež Frančišek je umrl star 89 let. Katoliško cerkev je vodil 12 let.
20.4.2025
Papež Frančišek je za veliko noč pozval k miru in spoštovanju med ljudmi.
18.4.2025
Veliko ljudi vsako leto praznuje veliko noč.
18.4.2025
Število smrtnih žrtev se je znižalo.
17.4.2025
Za veliko noč v Sloveniji pojemo veliko jajc, šunke in potice. Letos so nekatere sestavine dražje kot lani.
17.4.2025
V približno 200 letih se je temperatura v Evropi dvignila za približno 2,4 stopinje Celzija.
16.4.2025
Študenti iz Srbije so s kolesi prevozili več kot 1400 kilometrov, da bi opozorili na težave v svoji državi.
16.4.2025
Prebežniki prihajajo v Evropo po bolj nevarnih poteh kot do sedaj.
15.4.2025
Tožilstvo predlaga, da bi šel Janez Janša za 2 leti v zapor.
15.4.2025
Jezuiti priznavajo, da so se v primeru duhovnika Marka Rupnika odzvali prepozno.
14.4.2025
V naravi živi zelo malo galapaških želv. Živijo pa v nekaterih živalskih svetovih po svetu.
14.4.2025
Tokrat so v oddaji TV klinika govorili o okužbi z bakterijo Helicobactr pylori.
14.4.2025
V 6. oddaji Talenti EU regij predstavljajo mlado sopranistko iz Hrvaške.
14.4.2025
Ljubljana se je uvrstila na vrh lestvice spomladanskih evropskih turističnih destinacij
11.4.2025
Oddaja Talenti EU regij govori o ljudeh s podeželja v različnih državah. V tokratni oddaji so predstavili življenje mlade modne oblikovalke iz Slovenije.
Neveljaven email naslov