Rover v velikosti manjšega avtomobila tehta 2,4 tone. Opremljen je z orodji za jemanje in analizo vzorcev, poganja pa ga električni generator na plutonij, ki mu zagotavlja življenjsko dobo 14 let. Na dan naj bi prepotoval do 200 metrov po 154 kilometrov širokem kraterju Gale.
Pristanek Nasinega polovila na rdečem planetu so neposredno prenašali po medmrežju, o njem pa so poročali skoraj vsi svetovni mediji. Pri tem je bilo prikazanih tudi več posnetkov Nasinih delavcev, med katerimi je eden prav posebej izstopal. Bobak Ferdowsi je dogodek počastil s pričesko v slogu ameriške zastave ‒ irokezo je imel pobarvano rdeče-modro, ob straneh pa so njegovo glavo krasile rumene zvezde. S tem je pritegnil veliko pozornosti gledalcev, ki so mu prek družbenih omrežij namenili skoraj toliko komentarjev kot samemu pristanku na Marsu.
Cilj roverja je, da preiskuje življenjske pogoje na Marsu in pomaga raziskovalcem pri oceni, ali so nekoč na planetu vladale za morebitno življenje primerne razmere. Curiosity je našel minerale iz manganovih oksidov, ti pa za nastanek potrebujejo ravno obilico vode ter omenjenega plina. Našel je tudi dokaze, da je bil planet nekoč bogat s tekočo vodo, sledi metana v ozračju in tudi organske spojine (ogljikovodike). Nasa medtem izdeluje vozilo naslednje generacije, ki bi na Marsu proizvajalo kisik in poslušalo, kakšni so tamkajšnji zvoki.
Generacija Z je leta 2011 dobila nov prostor za izražanje, aplikacijo za izmenjevanje multimedijskih sporočil Snapchat. Ena izmed osnovnih konkurenčnih prednosti je, da vsebine (fotografije, videoposnetki, sporočila) izginejo po kratkem času. Na začetku je bila pozornost posvečena izmenjevanju sporočil med posamezniki, nato pa so predstavili funkcijo "zgodbe" ("Story"), s katero so lahko posamezniki kronološko ustvarjali zgodbe svojih zadnjih 24 ur (preden so izginile). S pojavom "raziskovalca" ("Discover") pa so do svojega koščka pogače prišli tudi oglaševalci.
Snapchat je v nasprotju s Facebookom razširjena, a zaprta platforma. S tem so ustvarjalci vzpostavili uspešen vsebinski ekosistem in se izognili izzivom, kot so lažne novice. Platforma v osnovi spodbuja ustvarjalnost in zaupanje (čeprav je nešteto načinov, kako prelisičiti (ne)vidnost objav).
Med uporabniki je največ najstnikov, starih med 13 in 20 let, čeprav narašča tudi delež uporabnikov nad 35. letom starosti. Dnevno povprečno število uporabnikov, ki na Snapchatu gledajo oddaje ("Shows"), se je v drugem trimesečju povečalo za 45 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Pred kratkim pa so v podjetju najavili podaljšanje pogodb z medijskimi družbami Disney, ESPN, NBC, ViacomCBS ter športnima ligama NBA in NFL.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje