Električni avtomobili ne ponujajo zgolj bolj tekoče uporabniške izkušnje, ampak se v njih skriva kar nekaj novosti in izboljšav.
Podjetji Kuhn Schweiz in Lithium Storage sta dokazali, da je elektrika uporabna tudi na področju delovnih strojev, saj sta s skupnimi močmi razvili največje in najtežje električno vozilo na svetu, ki tehta okoli 50 ton, teža baterij iz niklja, mangana in kobalta pa znaša kar 4,5 tone.
Električni delovni stroj e-Dumper je zgrajen na osnovi 1440 baterij s skupno zmogljivostjo 700 kilovatnih ur, kar zadošča, da lahko vozilo brez težav prevaža do 21 ton materiala. Baterije so med seboj ločene predvsem zato, da se v primeru poškodb uniči le ena baterija, ne celotni sistem. Dodatno energijo pa vozilo pridobiva s toploto, ki nastane pri zaviranju. Čeprav je vozilo e-Dumper šele prototip, so prvi opravljeni preizkusi pokazali, da se tovrstni električni delovni stroj lahko brez težav kosa s klasičnimi delovnimi stroji, pri čemer je ta seveda znatno prijaznejši do ljudi in okolja.
E-Dumper trenutno uporabljajo za prevoz tovora iz švicarskega kamnoloma v podjetje za proizvodnjo betona Vigier Ciment. Za primerjavo: povprečni delovni stroj porabi med 41.000 in 83.000 litrov dizelskega goriva na leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje