Foto: MMC RTV SLO
Foto: MMC RTV SLO

V vodstvu časopisne hiše Večer je prišlo do kadrovskih sprememb. Novi direktor družbe je postal Miha Klančar, dosedanji direktor marketinga.

Ob prevzemu funkcije je Klančar zaposlenim na zboru delavcev predstavil vizijo podjetja za prihodnjih pet let. Med najpomembnejšimi cilji je poleg stabilne prodaje tiskanega Večera navedel razvoj in trženje digitalne izdaje časnika.

Novi direktor napoveduje intenzivnejše trženje digitalnih naročnin, s čimer naj bi zagotovili obstoj in hkrati tudi dolgoročna rast najstarejšega slovenskega časnika, ki letos praznuje 75 let.

Lastnika Sašo Todorovič in Uroš Hakl, ki naj bi imela s podjetjem dolgoročne načrte, naj bi prevzela nadzorniški funkciji in se posvetila drugim projektom znotraj skupine. Drugih večjih kadrovskih sprememb za zdaj naj ne bi bilo načrtovanih. Še vedno pa naj bi bilo zaustavljeno tudi združevanje Večera in Dnevnika. Prav tako ni znano, ali je ta možnost še v načrtih teh časopisnih hiš.