Foto: BoBo
Foto: BoBo

Na mariborski univerzi se končuje z evropskim denarjem podprt projekt Didaktum. Njegov namen je bil pogosteje vpeljati uporabo informacijsko komunikacijskih tehnologij v pedagoški proces. Po prvih podatkih so na ta način izboljšali samoiniciativnost in odgovornost študentov, nekoliko naj bi se izboljšal tudi splošni učni uspeh.

Projekt DIDAKTUM so na mariborski univerzi, s ciljem posodobiti didaktični proces z uporabo informacijskih tehnologij, začeli aprila 2017. Kot poudarja rektor Zdravko Kačič, gre za strateško usmeritev univerze in prehod na digitalno izobraževanje.

Dr. Boštjan Šumak pa ob tem pojasni: »Na UM moramo nenehno slediti razvoju sodobnih pristopov poučevanja z uporabo IKT ter nadgrajevati bazo znanj in izobraževanj za zaposlene UM, kar bo zagotovilo trajnostni razvoj znanj, kompetenc in spretnosti pedagoških delavcev UM na področju didaktične uporabe IKT pri visokošolskem pedagoškem procesu. Jasna je potreba po vzpostavitvi ustreznega okolja z mehanizmi, ki bodo pedagoške delavce vzpodbujali k nenehnemu strokovnemu izpopolnjevanju in izmenjavi znanj o uporabi sodobnih IKT v visokošolskem pedagoškem procesu«

Vzpostavljen je bil tudi Center za podporo poučevanja, ki je pedagoškemu osebju pomagal pri uporabi informacijskih tehnologij. Didaktum je bil v pomoč tudi v času pandemije, saj je bila po njegovi zaslugi izvedba predavanj na daljavo lažja. Vodja službe Centra-UM, Natalija Špur dodaja, da so: »Delavnice ali dogodke, ki so bili sprva načrtovani za izvedbo v živo, uspešno prilagodili in izvedli v okolju Microsoft Teams. V tem e-okolju je potekala tudi glavnina pedagoška procesa na UM. Center je sodeloval pri pripravi uporabniških navodil in videovodičev ter nudil podporo pedagoškemu kadru UM na daljavo.«

Celotna vrednost projekta DIDAKTUM, ki sta ga sofinancirali Evropska unija in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, je približno 600 tisoč evrov