Foto: Radio Maribor
Foto: Radio Maribor

Nenazadnje živimo v času, v katerem nam je vsak trenutek dragocen in ga želimo izkoristiti maksimalno. Zato se ne le mladi, ampak tudi starejši čedalje bolj odločajo za spletno nakupovanje in dostavo živil, obrokov, rož, tehnike karseda v najkrajšem možnem času. In takšne potrebe po dostavi je med prvimi zaznalo finsko podjetje, ki deluje v 23 državah, v katerih sodeluje z več kot 23.000 restavracijami in več kot 48.000 kurirji. V Sloveniji hrano in ostalo ponudbo dostavljajo v večjih mestih, tudi Mariboru.

''Ljudje potrebujemo hitro dostavo iz restavracij in trgovin, epidemija je zgolj pospešila naše načrte,'' razlaga Manca Šalehar, vodja marketinga pri podjetju Wolt in dodaja, da so dostavo razširili v 11 mest po Sloveniji, odzivi pa dokazujejo, da je tudi v manjših mestih tovrstna storitev več kot dobrodošla.

''Mariborčani so nas odlično sprejeli in nas presenetili. Zelo dober odziv je tudi s strani ponudnikov. Statistično gledano danes že vsak peti Mariborčan redno naročuje hrano preko naše aplikacije,'' poudarja sogovornica.

Slovencem sta pri nakupovanju pomembni enostavnost in hitrost dostave, zato v podjetju Wolt pospešeno širijo svojo ponudbo, ki je pred dvemi leti temeljila zgolj na dostavi hrane iz restavracij, danes pa lahko naročimo torto, šopek rož za rojstni dan, narezek ali darilo iz zlatarne.

''Mariborčani pa najraje naročajo hamburgerje, sledijo pice, jedi iz žara in azijska hrana. Se je pa izkazalo, da na Štajerskem zelo radi naročajo dostavo iz trgovin. Pri tem so najpogostejši izdelki bela bageta, mleko, žemljica, majoneza in čokolada,'' razlaga Manca.

Vabljeni k poslušanju celotnega pogovora, v katerem nam je sogovornica med drugim zaupala tudi prav poseben trenutek, ki se je zgodil enemu izmed njihovih 700 dostavljalcev v Sloveniji.

Pospešena prodaja izdelkov in hrane preko spletnih trgovin in dostava v čimkrajšem možnem času