Foto: Radio Maribor/Impol
Foto: Radio Maribor/Impol

Pred dnevi je bistriški Impol objavil polletno poročilo o poslovanju, ki izkazuje, da so njihovi prihodki od prodaje v višini slabih 306 milijonov evrov za petino nižji kot v enakem obdobju lani, prodaja pa je količinsko padla za 13 odstotkov. A glavni izvršni direktor Andrej Kolmanič poslovanje glede na okoliščine pandemije ocenjuje kot dobro: "Z zmanjševanjem obsega prodaje in povpraševanja na trgu so se znižale tudi cene, tako da naši rezultati niso taki, kot smo si jih želeli in načrtovali, a če se primerjamo s konkurenco, lahko ugotovimo, da kar uspešno poslujemo v teh časih krize."

Z ukrepi, ki so jih uvedli, so zagotovili tako raven poslovanja, da jim ni bilo treba izkoristiti državnih ukrepov. Ohranili so tudi vse zaposlitve in celo na novo zaposlujejo, poudarja Kolmanič: "Zmanjšali smo samo število ur za študentsko delo in število nadur."

Kolmanič še poudarja, da se je kot uspešna in pravilna za krizne razmere poslovanja, izkazala razpršenost njihovega prodajnega programa. Kljub očitni krizi v avtomobilski industriji, so uspeli pridobiti nova naročila in podpisati nove posle, nadaljujejo pa tudi naložbe v nove linije proizvodnje v Šibeniku in Sevojnu.