V teh dneh so objavili tudi javno naročilo za ureditev 146 metrov dolge kolesarske povezave med nakupovalnim središčem Europark in novim nadhodom za pešce in kolesarje ob Titovi cesti. Foto: Radio Maribor/Nataša Rižnar
V teh dneh so objavili tudi javno naročilo za ureditev 146 metrov dolge kolesarske povezave med nakupovalnim središčem Europark in novim nadhodom za pešce in kolesarje ob Titovi cesti. Foto: Radio Maribor/Nataša Rižnar

Mariborska občina je lani in letos uredila okoli 17 kilometrov kolesarskih povezav v mestu, v vrednosti nekaj manj kot milijon dvesto tisoč evrov. V teh dneh so objavili tudi javno naročilo za ureditev 146 metrov dolge kolesarske povezave med nakupovalnim središčem Europark in novim nadhodom za pešce in kolesarje ob Titovi cesti; v sklopu tega projekta pa bodo uredili tudi parkirišče pri Mariborski razvojni agenciji.

Spomnimo, da so na začetku avgusta ob rondoju na Titovi cesti, nad izvozom proti Pobreški cesti, postavili novo jekleno konstrukcijo, dolgo 42 metrov. Ta omogoča nadaljevanje kolesarske poti in pešpoti. Premostitveni objekt so po namestitvi pregledali, a še vedno ni predan v uporabo, saj čakajo na izdajo uporabnega dovoljenja, pojasnjujejo na občini, upajoč, da ga bodo pridobili še ta mesec.

Ob namestitvi jeklenega nadhoda so na občini napovedali, da bodo do sredine septembra uredili tudi kolesarske povezave v okolici, a je zaradi dodatnih del prišlo do zamika, pojasnjuje Andraž Mlaker iz Sektorja za komunalo in promet mariborske občine. Zato so razpis za ta dela objavili šele zdaj. "Projekt predvideva gradnjo skupnega pasu za kolesarje in pešce. Hkrati bomo uredili navezavo na bodočo trgovino Lidl."

Protiprašna ureditev se načrtuje za parkirišče pri Mariborski razvojni agenciji, kjer bodo izravnali teren in uredili odvodnjavanje. Sogovornik predvideva, da bi po izbiri izvajalca in uvedbi v delo območje lahko uredili v 30-ih dneh, če bo seveda vreme primerno. Po projektantski oceni je projekt vreden okoli 200 tisočakov.

Občina želi z novimi kolesarskimi povezavami med mestnimi četrtmi in krajevnimi skupnostmi okrepiti varnost v prometu in občanom omogočiti alternativo vožnji z avtomobili, zato bodo gradnjo kolesarskih stez nadaljevali. Če bodo v sklopu Dravske kolesarske poti, za odsek Adamičevo naselje–dvoetažni most, pridobili evropski denar, bi lahko ta projekt začeli izvajati naslednje leto.