Foto: Radio Maribor/Aljaž Mejal
Foto: Radio Maribor/Aljaž Mejal

V prometu v središču Maribora se obeta več sprememb. Občina želi zaporo čez obnovljeni Glavni trg ohraniti tudi po koncu obnove. Spremenila pa je odločitev glede Lenta, ki bo nekaj časa prevozen tudi po načrtovani celoviti obnovi.

Občinsko vodstvo bo prometne odločitve sprejemalo na podlagi študije, s katero se seznanjajo v teh dneh. Podžupan Samo Peter Medved pojasnjuje, da je zaprtje Glavnega trga za promet velika želja župana, k temu pa da se vedno bolj nagiba tudi javno mnenje.

Nekateri mimoidoči so za naš radio povedali, da so se na zaprtje Glavnega trga že navadili in da je staro mestno jedro potrebno zapirati, drugi pa so opozorili, da bo zaradi tega nastajala gneča na Lentu in drugih mestnih ulicah ter da bi lahko težave rešili z boljšo organizacijo javnega prevoza.

Lent postal obvoznica Koroške

Po neuradnih izsledkih študije se je na Lentu ob reki Dravi promet ob konicah povečal s 6 na 10 tisoč vozil dnevno. Ob koncu dopustov pa že zaznavajo povečanje prometa v Maistrovi, Krekovi in Mladinski ulici, na slednji – neuradno – za 40 odstotkov. Zato tudi po obnovi Lenta, predvidoma prihodnjo jesen ne načrtujejo takojšnje zapore za promet, še pojasnjuje podžupan.

Garaža, mobilnostno vozlišče in predor

Občina želi prometne težave reševati tudi z gradnjo garažne hiše ob stadionu Ljudski vrt, v javno-zasebnem partnerstvu, kar bodo mestni svetniki potrjevali septembra. Načrtujejo še mobilnostno vozlišče na območju železniškega trikotnika na Taboru, naročili pa so tudi študijo glede predora pod mestnim jedrom med Gosposvetsko in Partizansko cesto. Prvi izsledki študije so optimistični, a se o izvedljivosti še ni mogoče izreči, saj gre za zelo zahteven projekt, je še povedal podžupan Medved.