Foto: MMC RTV SLO
Foto: MMC RTV SLO

Nadzorni svet Marproma je točno pred enim tednom za novega direktorja javnega podjetja potrdil Ranka Šmigoca. Ta bo zdaj novo direktorsko funkcijo združeval s poslovodskim mestom v Mestnih nepremičninah. Nadzorni svet slednjih je namreč odločil, da se kljub odstopni izjavi s Šmigocem podpiše nova pogodba o poslovodenju. Razlog naj bi bil, kot je zapisal predsednik nadzornega sveta Gorazd Škrabar, vzajemen interes v dobrobit družbe. Sam za zdaj funkcij ne želi komentirati.

Menjava na vrhu mestnega javnega prevoznika pa dviguje precej več prahu. Bernard Majhenič se namreč poslavlja po devetih letih vodenja Marproma, kljub temu da naj bi po njegovih besedah podjetje v prvem trimesečju tega leta poslovalo z dobičkom 400 tisočakov. Ob tem pa konec vodenja podjetja komentira tako: "Na dan, ko postaneš direktor, sploh v javnem podjetju, moraš vedeti, da bo prišel tudi dan, ko boš moral iti. Ni mi vseeno, po drugi strani pa si mislim, vse slabo je za nekaj dobro!" Majhenič nam je v telefonskem pogovoru še povedal, da mu je bilo ponujeno drugo delovno mesto v Marpromu ali na Holdingu, a zaposlitve ni sprejel. Dodaja še, da so se dogovorili za delavsko in ne menedžersko odpravnino po 11 letih delovne dobe. Sicer je javno znano, da si Majhenič in župan nikoli nista bila naklonjena, vsekakor pa je imel direktor podporo zaposlenih. Na to opozarjajo tudi v reprezentativnem sindikatu voznikov avtobusov Slovenije, kjer pa opozarjajo tudi na po njihovo pomanjkanje Šmigočevih kompetenc. Generalni sekretar sindikata Damjan Volf: "Da se imenuje oseba, ki do zdaj ni imela nobenih izkušenj v javnem mestnem prometu, je izredno tvegano!"
In pravijo, da jih skrbijo predvsem delovna mesta in vzdušje v podjetju. Ob tem v sindikatu še dodajo, da imajo v Marpromu že zdaj težave s starajočim se voznim parkom in nizkimi plačami. Zdaj pa se bojijo še dodatnega poslabšanja stanja.