V začetku tega leta se je začela obnova železniške postaje Maribor Tezno, zdaj pa začenjajo obnavljati tudi Železniško postajo Maribor. Dela na Teznu so potekala na infrastrukturi, sledijo tudi dela na osrednji mariborski postaji. Večjih del naj bi se lotili že ta teden oziroma še v maju.

Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik
Foto: Radio Maribor/Tamara Zupanič Čučnik


Postaja Tezno bo prevzela vlogo tovorne postaje, tam se bodo ustavljali predvsem tovorni vlaki; obnovili so štiri tire in dvanajst kretnic ter električno vozno mrežo in signalno varnostno in telekomunikacijsko napravo.

»Investicija na samem Teznu je 7,7 milijona evrov brez DDV, oziroma 9,35 milijona z DDV,« pravi vodja projekta Miljan Senčar z Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo. Dela so izvajali izključno na infrastrukturi, »kajti naša naloga je bila, da smo dosegli povišane kategorije D4, dovoljene večje obremenitve na samih tirih.«

Dela na mariborski železniški postaji pa se začenjajo ta teden: »Obnovili bomo podhod, dostope na perone, zgradili bomo dodaten peron, zelo velika pridobitev je tudi podaljšanje podhoda do Melja,« še dodaja Senčar.

Na Železniški postaji Maribor bodo zgradili tudi nove tekoče stopnice in dvigalo, tako da bo dostop omogočen tudi invalidom. Obnova pa ne posega v spomeniško zaščiteno stavbo Železniške postaje Maribor. Tako obnova v Mariboru kot na Teznem je del večje investicije v železniško infrastrukturo, ki je sofinancirana z evropskim denarjem. Celotna vrednost je 253 milijonov evrov, evropski skladi pa bodo prispevali 101 milijon.