Cesto-železniški prehod v Križnem vrhu Foto: Radio Maribor/Lidija Cokan
Cesto-železniški prehod v Križnem vrhu Foto: Radio Maribor/Lidija Cokan

Za pojasnilo, zakaj je vlak peljal ob dvignjenih zapornicah in brez opozorilnih rdečih utripajočih luči, smo se obrnili na Slovenske železnice. Predstavnica za odnose z javnostmi Tea Šavor nam je pojasnila, da sta bili na prehodu pri Videžu takšni napaki zaznani dvakrat, in sicer 29. februarja in 1. marca. Kadar pride do okvare zavarovanja na nivojskem križanju železnice in ceste, naprave javijo napako, zato se vlak ustavi pred nivojskim prehodom, odda tudi signalni znak pazi, po sprostitvi prehoda pa vlak previdno pelje naprej. V obeh primerih sta bila okvarjena tovorna vlaka. Za varnost je bilo poskrbljeno, in sicer tako, da se je vlak pred nivojskim prehodom ustavil, oddal zvočni signal in vožnjo nadaljeval šele, ko se je prepričal, da je vožnja varna. V takih primerih zapornice ostanejo odprte, kar se je zgodilo tudi v obeh primerih. Zavarovanje naslednjega vlaka pa deluje normalno. Pri tem velja opozorilo, da se je treba pred vsakim prehodom čez železniške tire prepričati, ali so tiri prosti.