O zadnji predlagani trasi cestinske dvopasovnice na severu Ptuja so se strinjali vsi, pravi županja Ptuja Nuška Gajšek. Foto: BoBo
O zadnji predlagani trasi cestinske dvopasovnice na severu Ptuja so se strinjali vsi, pravi županja Ptuja Nuška Gajšek. Foto: BoBo

Potem ko je Dars sredi septembra objavil razpis za graditev hitre ceste med Markovci in Ormožem, so se o poteku ptujske obvoznice zedinili tudi župani šestih občin ob trasi. Po zadnjem predlogu naj bi potekala na severu mesta mimo nekdanjega odlagališča Gajke, nato bila vkopana pod delom Ptuja in naj bi Dravo prečkala na novem dodatnem mostu. Prav ptujska obvoznica je desetletja predstavljala najtrši oreh, ki ga župani nikakor niso mogli streti.

O zadnji predlagani trasi cestinske dvopasovnice na severu Ptuja so se strinjali vsi, pravi županja Ptuja Nuška Gajšek: "Je to ta, ki bi znala bit sprejemljiva za najširši možni krog, pozdravljam to rešitev, upam, da bo v študiji variant tudi izbrana. Gre pa za nov most, vzporedno s Puhovim mostom in vkopano varianto do Gajk."

Župan občine Videm Branko Marinič pravi, da so končno presekali gordijski vozel: "Če se uskladimo, kar se redko zgodi, je potem obveznost naloga države, da na državnem nivoju temu sledi."

Po idealnem scenariju bi ptujsko obvoznico lahko kmalu umestili v državni prostorski načrt. In če bi vse potrebne postopke izpeljali v roku dveh do treh let let, bi lahko Dars po zgraditvi odseka med Ormožem in Markovci kar nadaljeval z gradnjo obvoznice. Županja Gajškova: "Ravno zaradi tega je apel vseh županov, da je varianta, ki jo podpiramo vsi na mizi in ni treba več izgubljati časa."

Razmere ob Ormoški cesti na Ptuju, kjer se zdaj valijo težki tovornjaki, so čedaljše slabše, opozarja Sergeja Puppis Freebairn iz Civilne iniciative: "Promet je tak kot je bil, hrup je. Kar se tiče onesnaževanja zraka, je ARSO poleti objavil poročilo, ki kaže, da je to 4. najbolj onesnaženo mesto."

Zadnji predlog ptujske obvoznice naj bi medresorska komisija uvrstila med študijo variant. Še prej pa bi jo radi predstavili infrastrukturnemu ministru Vrtovcu, zato so ga povabili na Ptuj.