Za slovenjgraški županski stolček se s podpisi volivcev poteguje zgolj aktualni župan Tilen Klugler, ki bo tako zagotovo dobil nov mandat. Vprašanje ostaja le, kdo bodo mestni svetniki, ki bodo krojili mestno politiko.
Soočenje, ki to ni, ker kandidira zgolj aktualni župan, je vodila Lea Vornšek Pejovnik.
Zakaj ni protikandidata?
"Mogoče sem bil pred štirimi leti neznanka, verjamem, da smo v štirih letih pokazali, da znamo, da zmoremo. Povezali smo vse mestne svetnike in napisali dobro zgodbo v Slovenj Gradcu in verjetno je to botrovalo k temu, da sem sam županski kandidat," je odgovoril Klugler.
Strategija razvoja podjetništva
Po Kluglerjevih besedah se zavedajo problema, da v občini zmanjkuje prostora za umeščanje novih dejavnosti na področju podjetništva. "V kratkem bomo v uporabo predali novih pet hektarjev v podjetniški coni. Dnevno dobivamo klice, interesa je ogromno, Slovenj Gradec je zanimiv, posledično verjetno tudi zaradi prihoda 3. razvojne osi in bližine Avstrije," je navedel in dodal, da je v ta namen nujno v naslednjem mandatu sprejeti nov občinski prostorski načrt (OPN), ki bo za podjetniške cone namenil več prostora.
Bo podoba Slovenj Gradca bolj zelena ali siva?
Kmetje na drugi strani se pritožujejo, da se bo pozidalo preveč njiv, tudi zaradi izgradnje južne obvoznice, ki bo mesto priključila na 3. razvojno os. "V novem OPN-ju bomo določili območja tako za nove individualne gradnje, večstanovanjske zazidave, zazidave družbenega pomena, podjetniške cone in pa tudi trajno varovana kmetijska zemljišča," je odgovoril in dodal, da ima občina do kmetov zelo spoštljiv odnos, a v občini niso zgolj kmetje, poskrbeti je treba za vse dejavnosti.
"Da, ta južna obvoznica, ki jo moramo speljati kot navezovalno cesto na 3. razvojno os, buri duhove med peščico posameznikov," je nadaljeval in pritrdil, da imajo vedno vsi pri županu odprta vrata in lahko pridejo izrazit svoje pomisleke.
3. razvojna os
"Župani zelo bdimo nad tem projektom, redno se sestajamo s predstavniki ministrstva za infrastrukturo, predstavniki Darsa. Največ problemov vidim pri izdaji gradbenih dovoljenj, tudi Dars ima enake probleme, kot jih imamo mi, krešejo se mnenja dveh različnih ministrstev, ki jih moramo nekako uskladiti, enak primer kot pri naši južni obvoznici," je poudaril, da je največji problem počasno pridobivanje soglasij in gradbenih dovoljenj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje