Na spletni strani jih od včeraj naprej ponuja po polovični ceni, je zapisala nemška tiskovna agencija DPA. Novo razočaranje za nemško nogometno javnost je uradni opremljevalec nemške izbrane vrste na uradni spletni strani tako pospremil z znižanjem cene dresov z 90 na 45 evrov.
Adidas ima v izločilnih bojih SP-ja le tri od sedmih sponzoriranih ekip na svetovnem prvenstvu, a nemški proizvajalec športnih oblačil in opreme kljub temu ostaja pri svojih prodajnih obetih za turnir, je v petek dejal tiskovni predstavnik podjetja. "Ne glede na to, koliko nas je prizadel izpad Nemčije, imamo koristi od mednarodne evforije nad SP-jem." Adidas na SP-ju pričakuje zaslužek v višini okoli 400 milijonov evrov.
Prodaja navijaških izdelkov in dresov je trenutno že večja od prodaje na svetovnem prvenstvu 2018 v Rusiji, je še dejal tiskovni predstavnik Adidasa.
Nemško trgovsko združenje HDE je v primerjavi z Adidasom manj optimistično. "Izkušnje kažejo, da brez nemške ekipe zanimanje za drese in in druge navijaške rekvizite in izdelke hitro upada," je dejal tiskovni predstavnik HDE-ja, piše Reuters.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje