Ko je Slovenska popevka praznovala 50-letnico, je tudi Elda Viler obudila spomine na svoje začetke. Sprva v ozkem krogu domačih in sošolcev v Koštaboni, majhni vasici v slovenski Istri, dokler je radijska oddaja Pokaži, kaj znaš ni pripeljala najprej do strokovnih ušes v Kopru in potem tudi v Ljubljani.
Karizmatičnim skladateljem slovenske popevke - Sossu, Sepetu, Privšku in Robežniku - je bilo jasno, da gre za velik glas, izjemno vokalistko. Skladbe, ki so ji jih namenjali, so bile vedno najtežje, redno pa so dobivale nagrade strokovnih žirij. In so postale zimzelene: Včeraj, danes, jutri, Vzameš me v roke, Na deževen dan, S teboj, Zlati prah, Nora je misel, Lastovka, Ti si moja ljubezen ...
Elda Viler je postala eden izmed stebrov slovenskega popevkarskega festivala, redno pa je predstavljala slovenske barve tudi v Opatiji, Zagrebu, Beogradu in na drugih popevkarskih festivalih Jugoslavije. A kljub temu je v osemdesetih letih nastal tak nesporazum med njo in državno birokracijo, da je prenehala javno nastopati. Ganljiva je pripoved o tem, kako je največja slovenska pevka pela za dušo drevesom in naravi pod Šmarno goro, Savi in psu, da si je olajšala dušo. Vrnitev na oder je bila veličastna ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje