Foto: Oglasno sporočilo/Bike Park Pohorje
Foto: Oglasno sporočilo/Bike Park Pohorje

Kako privabiti in povabiti goste in turiste na zeleno Pohorje, ki nudi obilo užitkov tudi poleti? Odprt je Bike park, kjer se v vožnji navzdol preizkušajo pogumni kolesarji, gostinci in turistični ponudniki pa se povezujejo v skupnem cilju – na Pohorje privabiti številnejše goste.

Od začetka letošnje sezone v Bike parku Pohorje so do tega tedna prodali 2400 različnih vozovnic za Bike park, od tega 120 sezonskih. Med obiskovalci so na prvem mestu Avstrijci, od začetka letošnje kolesarske sezone pa sta v Bike parku na razpolago progi Flow in World Cup, trenutno pa urejajo še tretjo progo Red line , ki jo bodo odprli v nadaljevanju sezone. Kolesar :

»Vozim po progi World Cup, kjer je dosti korenin in dosti skokov, proga je v nekaterih delih tudi zelo strma, ampak vožnja po njej je pravi užitek.«

Maj se bo tudi udeležil tekmovanj, in sicer na Javorniku, v Cerknem, in sredi septembra na Pohorju.

»Kot vsak Mariborčan imam Pohorje pred sabo, vsaj vsaka dva ali tri tedne si vzamem čas za naravo. Tu se lahko sprehajam, sprostim in vozim tudi s kolesom.«

pravi sprehajalec Tine Lampret. Kako torej privabiti goste na mariborsko Pohorje? Miran Ferk iz podjetja Playgreen bo s 1. septembrom prevzel upravljanje hotelov Arena, Bolfenk in Videc:

»Vizija podjetja je, povezati vse akterje, ki se ukvarjajo s športnimi, kulturnimi in še drugimi prireditvami, pritegniti čim več turistov v Maribor, na Pohorje, pa tudi na oglede mesta. Predvsem vidimo uspeh v povezovanju vseh, ki se v Mariboru ukvarjajo s turizmom.«

Nadaljuje se tudi prodaja omenjenih hotelov, med interesenti za nakup pa je tudi najemnik Ferk.