Vsi oglasi morajo biti (pred objavo) potrjeni s strani MMC RTVSLO.
Oglasi morajo upoštevati slovenski oglaševalski kodeks ter aktualno zakonodajo.
Za vsebino objave je odgovoren naročnik.
Naročnik zagotavlja urejenost avtorskih pravic za vsa dela, uporabljena v objavah.
Dodatne kreativne rešitve so mogoče po dogovoru.
Za oglasna sporočila je potrebna predhodna preverba razpoložljivosti oglasnega prostora ter rezervacija termina objave.
Rok za oddajo oglasov je 3 delovne dni pred prvo objavo.
Oglasna pasica
- Oglas mora biti narejen v eni od velikosti, ki so podprte na portalu rtvslo.si: 300x250px, 320x50px,160x600px, 300x600px, 728x90px, 970x250px, 970x90.
- Omejitev velikosti je 150 KB.
- Oglas ne sme vsebovati zvoka.
- Oglas je lahko v formatu html5, JPG ali GIF, dostavite pa lahko tudi oglasno kodo.
Oglasna koda naj servira oglas brez omejitev prikazovanja. Omejitve prikazovanja oglasne kode lahko nastavi MMC v skladu s pogoji oglaševanja in vsakokratnim dogovorom ob naročilu oglasa. V primeru, da naročnik sam nastavi omejitve prikazovanja oglasa, MMC ne odgovarja za posledice. - Poleg oglasa nam morate posredovati tudi povezavo, ki naj se odpre ob kliku na oglasno pasico.
Video oglas
- Format videa: MP4, MPG, AVI ali MPG2.
- Minimalna ločljivost: 960x540 px.
- Razmerje velikosti 16:9.
- Minimalni pretok: 2 Mbps
Oglasno ozadje
- Levi in desni del ozadja naj bosta dve ločeni sliki.
- Sliki naj bosta v JPG formatu.
- Širina vsake slike naj bo točno 332 px.
- Pomembnejši grafični elementi naj bodo čim bližje notranjemu robu posamezne slike.
- Višina ni točno določena, priporočamo pa do 929 px.
- Obe sliki naj imata spodaj preliv v belo barvo # FFFFFF
- Oglas ne sme vsebovati zvoka.
Oglasni premor v video predvajalniku
- Končna dimenzija oglasa: 1920x1080 px
- Največja velikost datoteke: 1MB
- Format: PNG
- Kreativa oglasa naj bo prikazana na črni podlagi #000000 z 80-odstotno prosojnostjo.
- Brez enobarvnih ozadij.
- Brez gradientov ozadja.
- Brez barvnega besedila, razen če gre za logotip blagovne znamke.
- Brez prekrivanja elementov. Vsebina naj bo enostavno berljiva. Priporočljivo je uporabiti jasno, svetlo besedilo #FFFFFF.
- Kreativa oglasa naj se nahaja znotraj določenega varnostnega območja 1305x650 px.
- V kolikor pripravljate kreativo tudi za predvajanje na mobilnih napravah, upoštevajte, da mora biti vsebina berljiva tudi na mobilnih napravah. Pripravite lahko dve različici oglasa.
Oglasno sporočilo
- Dolžina naslova: do 100 znakov s presledki.
- Dolžina podnaslova: do 255 znakov s presledki. Podnaslov ne more vsebovati povezave.
- Dolžina uvodnega odstavka: do 255 znakov s presledki. Uvodni odstavek ne more vsebovati povezave.
- Dolžina teksta: največ 6.000 znakov s presledki, priporočamo pa okoli 2.000 znakov. Tekst lahko vsebuje poljubno število povezav.
- Priložite minimalno 1 fotografijo v formatu JPG. Priporočamo, da je fotografija ležeča. Fotografija ter morebitni podnapisi pod fotografijo ne morejo vsebovati povezav.
- Vsebina naj bo lektorirana.