Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
»Advertorial« na spletni strani rtvslo.si je opozoril na premalo jasno ločnico med oglasnimi in novinarskimi besedili, intervju z Borisom Cavazzo pa na iskanje ravnovesja med detabuizacijo starosti in človeškim dostojanstvom.
Intervju s prejemnikom Ježkove nagrade Borisom Cavazzo, ki je bil na sporedu 13. oktobra, je sprožil precej odzivov. Varuhinja je prejela pritožbi dveh gledalk, obe sta menili, da je bil gost prikazan na način, ki je prizadel njegovo dostojanstvo.
Bralka se je pritožila nad načinom predstavitve in umestitve oglasnega sporočila o jedrski energiji na spletni strani, saj je imelo enako tipologijo naslova in črk kot novinarski prispevki, umeščeno pa je bilo v rubriko Novice na prvi strani MMC-ja.
V odzivih se odraža širok razpon mnenj in pričakovanj ter pozorno spremljanje vsebin RTV Slovenija. Veliko je bilo pripomb na Informativni program, na Športni program, ker ni prenašal pomembnih tekem, na TV-prodajo in ponovitev oddaj v poletnih mesecih.
S spletnim obrazcem: odpri obrazec
S sporočilom na e-naslov: varuh@rtvslo.si
S klicem na številko: 01 475 47 00
S pošto na naslov: RTV Slovenija, Kolodvorska 2, 1550 Ljubljana (za varuhinjo)
Neveljaven email naslov