Voditelji oddaje Dobro jutro. Foto: Žiga Culiberg
Voditelji oddaje Dobro jutro. Foto: Žiga Culiberg
false
Katja Tratnik. Foto: Žiga Culiberg
false
Mojca Mavec. Foto: Žiga Culiberg
false
Andrej Hofer. Foto: Žiga Culiberg
false
David Urankar. Foto: RTV SLO

Oddaja Dobro jutro se je pred petnajstimi leti začela kot dve uri dolga oddaja, danes pa je prerasla že v vsakodnevni štiriurni živ televizijski program iz Ljubljane, Maribora in Kopra. Na svoji poti je ustvarila preko 3.000 oddaj, kjer je gostila okoli 20.000 različnih gostov in ustvarila neverjetnih 8.000 ur programa. V 15 letih je imela več kot 30 voditeljskih obrazov, spomnimo se Špele Predan, Janka Šoparja, Iva Koresa, Tanje Postružnik ter še številnih drugih.

Oddaja Dobro jutro raziskuje teme, ki se dotikajo vsakdanjega življenja ljudi, in ponuja najrazličnejše vsebine: od zdravstvenih, pravnih in kuharskih nasvetov, svetovanj o medosebnih odnosih, receptov iz domače lekarne do predstavljanj osupljivih življenjskih usod, vrtičkarskih in prehranskih nasvetov in atraktivnih nagradnih iger. Poročajo tudi o aktualnih temah in gledalce vsako jutro opremijo z vsemi potrebnimi servisnimi informacijami za dober začetek dneva.

Raznolikost, zanimivost, svežino, dinamičnost in aktualnost oddaje Dobro jutro prepoznavajo tudi gledalci. To je oddaja, ki so jo gledalci vzeli za svojo, saj jih ustvarjalci oddaje vanjo vključujejo, jo z njimi soustvarjajo, v živo se oglašajo tudi iz manjših krajev ter predstavljajo lokalne zanimivosti.
V letu 2016 je oddajo v povprečju spremljalo 2,3 odstotka ali 44.100 gledalcev, kar predstavlja 33 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Posamezna oddaja je v povprečju dosegla 148.900 različnih gledalcev. Najvišjo povprečno gledanost je imela oddaja, ki je bila predvajana 25. februarja 2013, spremljalo jo je 4,5 odstotkov ali 87.600 gledalcev, kar predstavlja 53 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Drugo najvišja povprečno gledanost je imela oddaja, ki je bila predvajana 9. novembra 2016, spremljalo jo je 3,8 odstotkov ali 71.800 gledalcev, kar predstavlja 41 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Povprečno gledanost 3,8 odstotkov je imela tudi oddaja, predvajana 16.marca 2015. (vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, 2002 – 2016, gledanost v živo)

Kakovost oddaje Dobro jutro pa ne prepoznavajo samo gledalci, ampak tudi strokovna javnost, saj je kot potrdilo o uspešnem delu oddaja leta 2014 dobila strokovnega viktorja za najboljšo televizijsko zabavno oddajo.

Oddaja je tudi pobudnica akcije TV- poroka, v kateri z gledalci in bodočimi pari razpravljajo o medosebnih odnosih, kjer je pri najlepšemu dnevu v življenju pomagala že petim parom.