Predstavitev knjige Kiss and Make up v knjigarni Ubik. Foto: Primorski dnevnik
Predstavitev knjige Kiss and Make up v knjigarni Ubik. Foto: Primorski dnevnik

Tu je mogoče slediti t.i. vlogerjem, ki imajo v zadnjih letih ogromen vpliv na lepotno in modno industrijo. Med njimi posebno mesto zaseda tudi zamejska Slovenka od Sv. Ivana Nicole Husel, ki jo spletna javnost bolje pozna kot superzvezdnico KissAndMakeUp, ki je svojo vlogersko zgodbo na You Tube kanalu začela leta 2009, zdaj pa se ponaša že z dvema milijonoma ogledov na mesec.

Uspešna podjetna punca, ki že štiri leta živi in dela v Amsterdamu, se je predvčerajšnjim mudila v Trstu, kjer je predstavila svoj knjižni prvenec Kiss and Make up (založba Rizzoli), ki ga bodo najbolj vesele najstnice. V nabito polni knjigarni Ubik v prehodu Tergesteo je 32-letnica s svojim pripovedovanjem navdušila oboževalke, ki so ob srečanju z idolom novega časa potočile tudi kakšno solzo. Pred predstavitvijo knjižnega prvenca pa si je superzvezdnica vzela tudi čas za naš dnevnik in nam predstavila svojo življenjsko zgodbo, ki dokazuje, da je v sanje treba verjeti. »Spletno mesto z nasveti za ličenje sem vzpostavila malo iz heca. Ker so mi bila ličila vedno všeč, so me prijateljice nagovarjale, naj storim nekaj konkretnega. Za hec sem posnela video z nasveti, ga dala na kanal You Tube in to je to. To je bilo leta 2009 in odziv je bil takoj neverjeten, saj je moj video v nekaj dneh dosegel 20 tisoč ogledov,« je zametke svoje vlogerske zgodbe opisala Nicole, s katero je že mesec dni kasneje po prvi objavi v stik stopila družba You Tube, ki ji je ponudila partnerstvo. Brez obotavljanja je s spletnim kanalom podpisala pogodbo o sodelovanju, ki pa ni ekskluzivna, saj Nicole lahko sodeluje tudi z raznimi pokrovitelji. Na vprašanje, po kašnem ključu se odloča, koga oglašati v svojih posnetkih, je sogovornica odgovorila, da sodeluje z vsemi kozmetičnimi hišami, ki stopijo v stik z njo. Redno sodeluje z velikani kozmetične industrije, saj se ti zavedajo, da nekateri izdelki postanejo popularni in prepoznavni zaradi You Tube vlogerk. Za primer, kakšno je razmerje med modnimi revijami in video posnetki na spletu, je Nicole navedla podatek, da ima njen kanal veliko več ogledov kot reviji Donna Moderna ali Cosmopolitan izvodov. »Zato je samoumevno, da bodo kozmetične hiše prej stopile v stik z menoj kot s temi revijami. Učinek na spletu je takojšen,« je opozorila Nicole, ki se preživlja samo s tem poslom, saj ji ni prinesel le veliko slave, ampak tudi dober zaslužek. Ob tem je spletna zvezda lepote dodala, da tovrstno delo vseeno zahteva veliko truda, saj je video posnetke treba posneti, jih urediti in nato objaviti. Na teden pripravi tudi štiri video posnetke.

Spletno slavo je zvezdnica izkoristila tudi za potovanja po svetu. Pot jo je med drugim ponesla tudi v ZDA, kjer se je pogovarjala z igralko Charlize Theron. Ta izkušnja je bila za Nicole edinstvena, intervju z lepo igralko pa je predlagala družba You Tube, ki je bila v stiku s filmskim studiom Universal Pictures. »Namen srečanja je bila promocija zadnjega filma Charlize Theron. Preko mojega vloga Kiss and Make up so film Theronove želeli promovirati v Italiji, kar se je izkazalo za odlično potezo«, je pojasnila vlogerka, ki je na svoji dosedanji poklicni poti spoznala ogromno čudovitih ljudi, kar ji brez vloga ne bi uspelo. Vlog vodi izključno v italijanščini. Odločitev za jezik je bila težka, saj je poskusila posnetke pripraviti tudi v angleškem jeziku, a je bilo vse skupaj preveč naporno, obenem pa ni želela pustiti »na cedilu« italijanskih oboževalk, med katerimi prevladujejo najstnice. Zanimalo nas je tudi, kako se Nicole spopada z morebitnimi sovražnimi komentarji, ki so se zadnje čase razbohotili na spletu. Spletna punca je dejala, da to pač spada k poklicu in da si je že na začetku svoje kariere dejala, da je sovražni komentarji ne smejo potreti tudi, če bo nekoč slavna. »Na srečo prejemam več pozitivnih kakor negativnih odzivov,« je razložila sogovornica.

Svojo spletno slavo bo Nicole Husel zdaj vnovčila tudi s svojo knjigo, ki je namenjena tako mladim kot starejšim ženskam. Knjigo z nasveti o ličenju sta želeli izdati tako Rizzoli kot Mondadori, ampak agent zamejske superzvezdnice se je na koncu odločil za založbo Rizzoli. Kot je na tržaški predstavitvi izjavila avtorica, ji pisanje knjige ni povzročalo nobenih težav, saj ji je ta »obrt« šla dobro od rok že od šolskih let. Tistim torej, ki bi radi izvedeli, kako so se uresničile sanje tržaške Slovenke in ali bo knjigo izkoristila kot odskočno desko za kakšen nov projekt, ne preostane drugega, kot da sežejo po knjigi.


Več novic na www.primorski.eu