TRST - Kje smo danes? Kam bi radi prišli in kako naj sploh do tja pridemo? Na taka in podobna vprašanja je včeraj spoznavalo odgovore 78 mladih med 14. in 30. letom starosti – odbornikov in članov 43. slovenskih društev, ekip oz. delovnih skupin iz vseh koncev dežele, ki so se udeležili t.i.Osvežitve: spomladanskega izobraževanja.
»Kaj združuje udeležence? Sanje – individualne seveda in hkrati skupne, tiste za društvo, ki mu vsak od vas pripada, se pravi, da bi bil nek dogodek uspešen, premiera dobra, tekma zmagovita,« so v Kulturnem domu udeležence nagovorili Lucija, Neža, Jasmin, Danijel in Jan – organizatorji niza izobraževanj DevelopMENT (ali DM+) v sklopu projekta Zastavimo skupne moči za skupne cilje. Da bi jim postregli z osnovami sveže, mladostne in uspešne komunikacije ter jih hkrati spodbudili k aktivnemu sodelovanju pri delovanju društva ali organizacije, so zanje priredili popoldanski sklop izobraževalnih predavanj in aktivnih delavnic – tisti o jezikovnih napakah, o zapisu tiskovnih sporočil oz. obveščanju javnosti, o oglaševanju preko socialnih medijev, o osnovah grafike in razvijanju blagovne znamke. Sicer pa je bila to tudi priložnost za spoznavanje drug drugega, za druženje in preživljanje popoldneva s sovrstniki.
Led je prva razbila Nina Debevec, trenerka pri Socialni Akademiji in Mladinskem svetu Slovenije, ki je udeležence najprej povezala s »papirnatimi mislimi« in med njimi takoj spodbudila prvi stik. Posvetila se je v glavnem komunikacijskemu načrtu oz. planu, ki ga moramo sestaviti, če hočemo nekaj sporočiti oz. dejansko planu za učinkovito in uspešno izvedbo projekta – večera, dogodka v društvu na primer. Kako in s kom komunicirati, kako izbrati določeno javnost, saj jih je namreč več, kako ločiti ciljno skupino, končne uporabnike torej, in preko katerih sredstev jih doseči in privabiti, saj bi bil drugače projekt povsem nesmiseln.
Seveda so pri oglaševanju dogodka mediji ključnega pomena. V okviru strategije informiranja in obveščanja javnosti je Debevčeva opozorila na nekaj ključnih točk – na cilj oz. namen informiranja, ki mora imeti neko vizijo prihodnosti in biti pozoren zlasti na ciljne skupine obveščanja. In kako poteka komuniciranje z okoljem? S pomočjo komunikacijskega orodja in tehnik: preko spleta, časopisa ali skupnosti (t.i. mailing list). Namignila je tudi na zemljevid
javnosti – kdo nas pozna, pozicioniranje organizacije, raziskava o lastni ponudbi oz. preverjanje ali že kdo dela podobno kot mi, morebitna povezava z drugimi društvi. Pri tem je postregla tudi z nekaj nasveti o sporočilu, ki ga ponujamo, ki mora biti kratko in jedrnato, tako da se ga vsak hitro zapomni. Pri tem odigrava pomembno vlogo tudi grafična podoba organizacije same, saj mora biti privlačna.
Z roko v roki s komunikacijskim načrtom gre izdelava načrta dejavnosti - kaj je potrebno narediti, kdo bo to naredil, do kdaj naj bo naloga opravljena in kaj potrebujemo za izvedbo naloge. Ena od metod, ki se je obnesla, je Ganttov diagram, je povedala: to je graf dejavnosti, organizacijski pripomoček za pregled priprave na dogodek, različnih faz torej s sestavo ekipe, podobe dogodka, vzpostavitve stika s partnerji, uporabna sredstva ...
Več novic na www.primorski.eu
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje