Znova je pridobil osem sekund kot v etapi s ciljem na Puy de Dome, tako kot v šesti pa je razpolovil prednost vodilnega Danca. Pogačar se je izstrelil z izjemno hitrostjo na zelo strmem zaključku vzpona na Grand Colombier. Takšni eksplozivni kratki klanci mu zelo ustrezajo, pravi gost podkasta Tour 202 Jani Brajkovič, a opozarja, da to še ne pomeni, da bo boljši na dolgih klancih. Veliko takšnih prihaja v naslednjih dneh, Brajkovič pa verjame, da bo Pogačarju uspelo. "Toda ne z lahkoto. Vingegaard je izkušen. Ve, kje so njegove meje in čez te meje ne gre. Mogoče izgubi pet, sedem sekund, ne pa minute," je povedal Belokranjec.
Jumbo je v 13. etapi vozil po napovedih. Športni direktor Merijn Zeeman je že dan prej rekel, da bodo dirkali obrambno. In res, UAE je šel na čelo glavnine, ko je bilo treba loviti ubežnike. Skupina spredaj je bila tako velika, hkrati pa je tudi dobro sodelovala, kot je poudaril zmagovalec Michal Kwiatkowski, da je zlahka ohranila prednost. Kolesarji ekipe UAE so po etapi priznali, da so šli po zmago, toda kar zadeva boj med Pogačarjem in Vingegaardom, se je idealno izšlo. Pogačar je namreč osvojil tretje mesto in zaradi tega dobil štiri bonifikacijske sekunde. Vingegaard ni dobil dodatnega odbitka na četrtem mestu. Če bi pa Pogačar zmagal (deset bonifikacijskih sekund) in bi bil Vingegaard drugi (šest sekund), pa bi bila razlika med njima prav tako štiri sekunde.
Športni direktor ekipe UAE Matxin je na vprašanje, ali bi lahko Pogačar prej napadel, odgovoril, da so načrt izpeljali, tako kot so želeli. Jani Brajkovič meni, da ni bilo nič narobe z dirkanjem Emiratov v 13. etapi. Sprva sta vlekla dva kolesarja, torej Bjerg in Trentin, na začetku klanca pa je veliko dela opravil Soler. UAE je imel večinoma številčno premoč na Colombieru. "Na klancu smo videli, kako močni so bili v ekipi UAE. Tu se je pokazala razlika v primerjavi z lanskim letom, ko je bil Jumbo Visma veliko močnejši, Pogačar pa je bil večinoma sam. Letos je Pogačar boljši, ekipa je boljša, pa pametneje dirka, zato je veliko večja možnost v primerjavi z lani, da bo dirko dobil," razmišlja Brajkovič.
Torkova vožnja na čas bo brutalna, pa še takoj po prostem dnevu je
Pred karavano je serija zahtevnih etap. Naslednja, 14. prinaša tri vzpone prve kategorije, pred zaključnim spustom v Morzine, pa še vzpon najvišje kategorije na Joux Plane. Res je težek, opozarja Brajkovič, na poti navzdol pa se kolesarji še enkrat malce povzpnejo. "Tam bi bilo dobro, da ni sam, ker je še dolga pot do cilja," je povedal Brajkovič. Nedelja prinaša pet vzponov v zadnjih dobrih sto kilometrih etape, trije so prve kategorije, zelo pomembna pa bo torkova vožnja na čas, še posebej zaradi tega, ker pride po prostem dnevu, meni Brajkovič. "Ko kolesar dirka nekaj dni zapored, je vsak dan navajen na ta stres in napor. Tudi pripravljen je na to. Potem pa pride prost dan in se telo začne regenerirati, ugašati. Telo naslednji dan ni več pripravljeno na takšen napor kot prej. Nekaj časa traja, da pride kolesar na stare tirnice. Problem torkove etape pa je, da je preizkušnja brutalna. Kronometer je. V ostalih etapah se lahko kolesar vsaj za malo časa skrije in na začetku ne gre na polno. Na kronometru pa mora biti 100-odstoten od začetka. Tam je zelo velika možnost, da bomo videli presenečenja," je povedal Brajkovič.
39-letnik se je v podkastu Tour 202 pridružil valovski dvojici, reporterju na terenu Daretu Ruparju in voditelju Luki Petriču, govorili pa so tudi o drugem boju kolesarjev ekip UAE in Jumbo, o dvoboju Yates-Kuss, ter o taktiki Jumba Visma, ki je bila v četrtkovi 12. etapi zgrešena, saj so pomočniki Jonasa Vingegaarda trošili preveč energije, razmišlja Brajkovič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje