Povprečna gledanost vseh etap je bila 7,9-odstotna oz. 150.000 gledalcev, kar je predstavljalo kar 39-odstotni delež takratnih gledalcev televizije.
Najbolj gledana je bila 15. etapa (gorska etapa – 16. 7.) s povprečno gledanostjo 11,4 %, ki je bila tudi trenutno najbolj gledana vsebina letošnjega julija na TV Slovenija (1. 7.–23. 7. 2023).
Sicer pa je vsaj del Dirke po Franciji na TV Slovenija letos spremljalo 48,5 % gledalcev, kar pomeni 926.700 prebivalcev Slovenije nad 4. letom starosti. Najvišja gledanost dirke je bila dosežena v soboto, 15. 7., ko je bila na sporedu 14. etapa, in sicer je ob 17.45 gorsko etapo spremljalo 16,8 % oz. 321.400 gledalcev.
Dirka po Franciji je bila odlično obiskana tudi na MMC-ju. Gledalci so na rtvslo.si v živo zbrali več kot 906.900 ogledov letošnje dirke.
Viri: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva; rtvslo.si/MMC
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje