"Včeraj se nisem pravilno besedno obnašal do UCI-jevega komisarja, ki je hotel pregledati kolo našega vodje Primoža Rogliča. Razjezil sem se, ker je želel komisar samostojno razstaviti gonilko Primoževega kolesa. Pri razstavljanju je bilo Primoževo kolo poškodovano. Kljub incidentu, bi moral ohraniti mirnost in spoštljivo pristopiti k UCI-jevemu komisarju. Obžalujem, da nisem tako ravnal. Po incidentu sem se takoj opravičiil UCI-jevemu komisarju, ki je tudi sprejel moje opravičilo. Uničen sem, a naše rumene sanje živijo dalje," je opolnoči na Twitterju v nizu treh čivkov pojasnil skrušeni Merijn Zeeman.
Mednarodna kolesarska zveza (UCI) je v tehničnem poročilu po 18. etapi zapisala, da je glavni športni direktor Jumba Visme izključen s 107. dirke po Franciji, ob tem pa mora še plačati globo 2000 švicarskih frankov oz. jih bodo po ustaljeni praksi odvzeli nizozemski ekipi iz nagradnega sklada, priborjenega med Dirko po Franciji.
Kamen spotike - poškodba Rogličevega kolesa
Merijn Zeeman je po UCI-jevem poročilu zastraševal, žalil in se neprimerno vedel do UCI-jevega kontrolorja, ki je po sredni 17. etapi izvajal nadzor koles. Na Col de la Lozu je bilo po srednem poročilu Mednarodne kolesarske zveze v okviru boja proti tehnološkim prevaram pregledanih 41 koles, od tega devet z rentgenom.
UCI je v dodatni obrazložitvi potrdil, da so bila z rentgenom pregledana prav kolesa rumeno-črnih, kar ni prvič na tem Touru. Zapletlo se je ravno pri kolesu vodilnega Primoža Rogliča, pri čemer so črnega Bianchija z rumenimi dodatki preverili z rentgenskimi žarki, nato pa ga še razstavili, pri čemer se je poškodovala gonilka. Slednje je iztirilo športnega vodjo Jumba Visme, da se je zapletel v incident, zaradi katerega je zdaj izključen z dirke.
Brez vodje na zadnjih etapah in v Parizu
Sam Zeeman je bil v četrtek še navzoč na Touru, tudi v cilju v La Roche-sur-Furonu, saj je UCI odločitev v javnost podal šele v rednem tehničnem poročilu po koncu dneva, ko se je v srednjeveškem mestu v srcu Alp že pospravljalo etapne kulise. Zaradi izključitve bo Zeeman odsoten na zadnjih treh etapah Toura 2020, na katerem vodi njegov kapetan Primož Roglič, ki je na odlični poti, da v Pariz pripelje v rumeni majici zmagovalca.
Zeeman: V poročilu piše čisto drugače
Prvi je odziv Zeemana pridobil De Telegraaf, za katerega je Zeeman dejal: "Najprej želim govoriti s predsednikom žirije, preden lahko komentiram. Včeraj se je nekaj zgodilo pri kontroli koles in mi je bilo potem danes zjutraj rečeno, da nisem zaželen pri kontroli koles. Nič drugega. Ampak zdaj, ko berem poročilo z dirke, piše tam čisto drugače."
Zeeman je pri Jumbo Vismi vodjo elitnega kolesarskega moštva in je za izvršnim direktorjem Richardom Pluggejem drugi mož organizacije. Neposredno vlogo športnega direktorja v avtomobilih za tekmovalci na Touru sicer opravljata Grischa Niermann in Arthur van Dongen.
Van Aerta vrnili s pomočjo zavetrja avtomobila
Incident meče senco na uspeh in dominantne predstave Jumba Visme na letošnji francoski pentlji. Jumbo Visma si je ob tem privoščila še en spodrsljaj v 18. etapi, zaradi česar je bil ostreje kot običajno kaznovan Wout van Aert.
Zaradi vožnje v zavetrju, s čimer se je na spustu s planote Glieres vrnil v skupini ob rumeni majici, je bil Belgijec kaznovan z 200 franki, 10 sekundami odbitka v skupnem seštevku in odvzemom po štirih točk v točkovanju za zeleno in pikčasto majico.
Belgijec speljal Pogačarju šprint za 3. mesto
Vrnitev van Aerta, neutrudnega vlečnega konja rumeno-črnega vlaka, je sicer pomembno vplivala na zaključek 18. etape. V šprintu v La Roche-sur-Furonu je namreč preprečil, da bi Tadej Pogačar dobil šprint za 3. mesto in s tem bonifikacijski odbitek štirih sekund. Na sami črti je sicer Pogačarja prehitel še Primož Roglič, a po tem, ko je mladi Slovenec zaustavil šprint, saj je bil van Aert nedosegljiv.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje