Varnost v svetu kolesarstva mora biti na dirkah na prvem mestu. Foto: Reuters
Varnost v svetu kolesarstva mora biti na dirkah na prvem mestu. Foto: Reuters

Upali so, da bodo kakšnega izmed predlogov preizkusili že na junijskem kriteriju Dauphine, a so ostali praznih rok. Ena glavnih zahtev je, da prireditelji med dirkami namesto motociklov začnejo uporabljati mopede.

"Velika razlika je, če nate pade 300 kilogramov ali pa 150," pravi Martin. Prav zaradi trka z motociklom je letos marca med klasiko Gent-Wevelgem umrl Belgijec Antoine Demoitie.

Želja po prepovedi prehitevanja
Naslednji predlog je, da bi na prometnih otokih na cestah uporabljali barvne balone, ki bi bili vidni od daleč. Zdaj pred temi ovirami stojijo policisti z zastavico v rokah. Martin in kolegi si želijo tudi, da bi prireditelji prepovedali motoristom prehitevati, zato predlagajo, da bi jih, ko se morajo motoristi prebiti mimo kolesarjev, preusmerili na stransko cesto ali obvoz. Kittel bi nevtralizirano cono, območje, v katerem kolesar ne dobi časovnega pribitka, če pade ali ima kakšno okvaro, s treh kilometrov pred ciljem prestavil na pet. Na ta način bi se ekipe in kolesarji, ki nimajo interesa šprintati, umaknili hitrim tekmovalcem, ki bi se udarili za zmago. Ob tem bi nemški sprinter v zaključkih sprinterskih etap rad tudi širše ceste - brez spustov, zahtevnih ovinkov in prometnih ovir.

"Nemogoče je, da ti pomaga celoten šprinterski vlak. Nobena od petih ali šestih sprinterskih ekip ga ne more izkoristiti v zadnjih metrih. V enem trenutku misliš, da imaš možnost za zmago, v drugem pa si v ograji," pravi Kittel, ki se mu pridružujejo tudi številni drugi kolesarji, ti so večkrat dejali, da so zaključki kaotični in strah vzbujajoči.