"Se že veselim," je v podkastu Tour 202 povedal mehanik ekipe UAE Emirates Boštjan Kavčnik. Vzpon so si v ekipi ogledali, pester je, pravi Kavčnik, Pogačarjeva zmaga v šesti etapi pa je spet vlila optimizem v ekipo.
Tedaj so spet začeli verjeti, da bo forma dvakratnega zmagovalca Dirke po Franciji rasla in da bo lahko na koncu bolj svež od tekmecev. Klanci na prvih gorskih etapah so le potrdili, da je trenutna pripravljenost prava.
Še vedno odmeva četrtkova etapa, ko je Pogačar nepričakovano napadel Vingegaarda in razpolovil svoj zaostanek v skupnem seštevku.
Voditelj podkasta Tour 202 Luka Petrič je navedel razmišljanje nekdanjega športnega direktorja ekip Lancea Armstronga Johana Bruyneela, ki meni, da je Danec na nagovarjanje svoje ekipe napadel, čeprav je verjetno čutil, da je Pogačar močnejši kot dan prej.
Na Tourmaletu je naredil isto napako kot Pogačar lani na Galibierju. Pogačar se je tedaj skušal odlepiti, a mu ni uspelo, potem pa mu je zmanjkalo moči na zadnjem vzponu na Granon. Vingegaard je podobno storil v četrtek, v zadnjih dveh kilometrih Tourmaleta, potem pa je imel izpraznjene baterije za Cambasque.
"Pogačar je iztrošil saržer Jumba, če uporabim kolesarski žargon. Odbil je napade van Aerta in Vingegaarda. Čakal je na svojo priložnost in jo tudi dočakal. Tadej je bil pravi Tadej," je povedal Kavčnik.
Pomembno je bilo tudi ujeti pravi trenutek, da je izkoristil to svojo priložnost. Radijski reporter na prizorišču Igor Tominec je poudaril, da je Pogačar Vingegaarda napadel ravno takrat, ko sta mimo prišla dva motorista.
"Mogoče je pomagal tisti drobni sunek zavetrja od motorja, da se je lahko odpeljal 10 metrov naprej, potem pa ga je bilo težko ujeti," je povedal Tominec. Pogačar si je sprva privozil šest, sedem sekund prednosti, potem pa je šele pred ciljem, ko se je klanec tudi že umiril, prednost naraščala.
Pogačarju se postopoma celi aprila zlomljeno zapestje. Uvodni teden Dirke po Franciji je bil zelo zahteven, kolesarji so v prvih šestih etapah opravili več kot 18.000 višinskih metrov, torej v povprečju več kot 3000 na dan.
Vibracije na kolesu so lahko kar velike, sploh na spustih, ko hitrosti dosežejo tudi več kot 100 kilometrov na uro. Toda Pogačar zaradi zapestja ni konkretneje spremenil svojega sloga. Kavčnik je povedal, da zaradi poškodbe zapestja ni zamenjal svojega položaja na kolesu, torej ni prestavil položaja krmila ali sedeža.
V podkastu Tour 202 lahko tudi slišite, kakšne prednosti in slabosti prinaša vožnja z enim verižnikom spredaj. Jonas Vingegaard je imel pri pedalih le en verižnik v uvodnih etapah, tako kot Primož Roglič na tisti znameniti etapi na Višarje.
Več o rezervnih kolesih Tadeja Pogačarja: osem koles ima na voljo na dirki, na etapah, ki niso vožnje na čas, pa skupaj pet, enega tudi posebej nastavljenega za deževno vreme. Podrobneje tudi o sedmi in osmi etapi.
Sedma se je z novim zmagoslavjem Jasperja Philipsena končala v Bordeauxu, kamor je ta teden prestopil slovenski nogometni reprezentant Žan Vipotnik, cilj osme pa je prav tako v kraju, ki ima svojevrstno vez s slovenskim športom. Iz Limogesa prihaja evropski košarkarski prvak iz leta 1992, tedaj je za tamkajšnjo ekipo igral Jure Zdovc.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje