Kot je poročal Il Piccolo, je dogajanje v zakulisju dirke pri določanju trase izjemno pestro. Medtem ko je v preteklih mesecih kot favorit za uvod v dirko veljal Trapani na zahodni obali Sicilije, pa so v zadnjih dneh vse glasnejše govorice o uvodu dirke v Trstu.
V akcijo pa je vključena tudi deželna vlada, ki je prevzela večino naložb, da v to pristaniško mesto vrne kolesarje na italijanski pentlji. Trst je dirko nazadnje gostil leta 2014, takratno zadnjo etapo pa je dobil Luka Mezgec in na tej prestižni tritedenski dirki prav v zamejstvu slavil prvo slovensko etapno zmago sploh.
Želja v Furlaniji - Julijski krajini je tudi čezmejna etapa s ciljem na Trgu Evrope, ki povezuje Novo Gorico in Gorico. Mesti bosta prav prihodnje leto skupni nosilki projekta evropske prestolnice kulture. V projekt je deželna vlada pripravljena vložiti sedem milijonov evrov.
Zaključek dirke na sloviti Stelvio?
Napoved je vsekakor lep obet za slovenske ljubitelje kolesarstva, ki so si Giro v zadnjih letih vedno ogledali v velikem številu – v covidnem letu 2021 v Goriških brdih, leta 2022 znamenito etapo v Posočju z vzponom na Kolovrat, lani pa tik za mejo ob nepozabno etapo na Svete Višarje nad Trbižem, kjer si je Primož Roglič na kronometru privozil skupno zmago.
Vse pogostejše so tudi novice, da bo v letu 2025 zelo poseben tudi zaključek dirke, ki naj bi se končala z znamenitim vzponom na prelaz Stelvio. Leta 2025 mineva namreč 200 let od odprtja ceste čez prelaz 2757 metrov visoko nad morjem, ki Lombardijo in Bormio povezuje z Južno Tirolsko in Bolzanom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje